Milepæle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

885 visninger
18 svar
0 synes godt om
3. september 2012

Miss BananaHammock

Hvilke milepæle har/havde du? Jeg er 24+4 og synes det er SÅ længe siden vi fik de 2 streger, men også at der er SÅ længe til at vi får junior i armene. (108 dage til termin).
Det gik op for mig at torsdag i sidste uge, da jeg var 24+0 nok var en milepæl, da det er der de siger baby kan overleve fra ca. Men hvilke er der ellers? :0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

MorDk

Jeg personligt havde min første milepæl ved 10+0 da jeg før har haft en MA der...

Og ellers var det følgende:

12+0

20+0 (Halvejs)

24+0

30+0

34+0 (lungerne skulle være udviklet)

37+0

TERMIN!

Anmeld

3. september 2012

HeXeri

Miss BananaHammock skriver:

Hvilke milepæle har/havde du? Jeg er 24+4 og synes det er SÅ længe siden vi fik de 2 streger, men også at der er SÅ længe til at vi får junior i armene. (108 dage til termin).
Det gik op for mig at torsdag i sidste uge, da jeg var 24+0 nok var en milepæl, da det er der de siger baby kan overleve fra ca. Men hvilke er der ellers? :0)

Se frem til det første spark. Det er nok det eneste af alle de spark du får, som du vil elske

Især spark om natten er lækkert. Min dreng var ekstra aktiv kl 23.15 - 00.00 på dutten, hver eneste aften. Også selvom mor her var så udmattet jeg kunne have stået op og sove.

Glæd dig til dine bukser eksploderer fordi din numse er vokset 1½ størrelse - på en nat..

Jeg tror ikke nogen af de to der er officielle milepæle - men det var lige dem der poppede op, her 2 års tid efter

Anmeld

3. september 2012

Miss BananaHammock

MorDk skriver:

Jeg personligt havde min første milepæl ved 10+0 da jeg før har haft en MA der...

Og ellers var det følgende:

12+0

20+0 (Halvejs)

24+0

30+0

34+0 (lungerne skulle være udviklet)

37+0

TERMIN!

Er det 3 trimester ved 30+0?

Anmeld

3. september 2012

MorDk

Er det 3 trimester ved 30+0?

3. og sidste trimester er fra 28+0 *S*

Anmeld

3. september 2012

Tulle28

Hmm det var nok NF, MD, 20 uger (halvvejs), 30 uger (10 uger tilbage) 34 uger (lunger klar) 37 uger (fuldbårent) og termin.

Anmeld

3. september 2012

Miss BananaHammock

MorDk skriver:

3. og sidste trimester er fra 28+0 *S*

Oki :0)

Anmeld

3. september 2012

FogL

Min første var de 8 uger - derefter 12, 18 (køn), 24, 32 og 40. Det er hårdt i starten fordi man så mange milepæle forholdsvis tæt. Håber tiden går bare lidt hurtigere anden gang!  

Næste gang vil jeg i hvert fald prøve, ikke at lave så mange delmål!  

Anmeld

3. september 2012

Miss BananaHammock

HeXeri skriver:

Se frem til det første spark. Det er nok det eneste af alle de spark du får, som du vil elske

Især spark om natten er lækkert. Min dreng var ekstra aktiv kl 23.15 - 00.00 på dutten, hver eneste aften. Også selvom mor her var så udmattet jeg kunne have stået op og sove.

Glæd dig til dine bukser eksploderer fordi din numse er vokset 1½ størrelse - på en nat..

Jeg tror ikke nogen af de to der er officielle milepæle - men det var lige dem der poppede op, her 2 års tid efter

Ja det første spark var helt fantastisk! Synes nu alle spark - da de endnu ikke gør ondt , er fantastiske!

Anmeld

3. september 2012

Miss BananaHammock

Tulle28 skriver:

Hmm det var nok NF, MD, 20 uger (halvvejs), 30 uger (10 uger tilbage) 34 uger (lunger klar) 37 uger (fuldbårent) og termin.

oki!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.