Slem bækkenløsning i 1. graviditet, hvad med 2. graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2012

morethanperfect

110811 skriver:

Vil gerne høre fra nogen der har haft meget slem bækkenløsning i første graviditet, og om det har givet ligeså mange problemer i efterfølgende graviditeter?

Jeg har haft dobbelt bækkenbrud, og det kunne jeg bestemt mærke under min første graviditet, hvor jeg ikke kunne gå til sidst. Er gravid igen, og kan allerede mærke bækkenet. 5+0 i dag. Jeg frygter det værste.

Hvordan har i haft det? Og hvad har i gjort for at holde det på afstand? Tror i, at jeg allerede nu kan få en henvsining af min læge til en fysioterapeut. Jeg har trænet siden jeg fødte sidst, og har tænkt mig at fortsætte så læænge som muligt, men selvf med lidt lavere vægt. Det har hjulpet meget på mine bækkensmerter, som har fortsat efter min første graviditet.

Jeg havde det dog ikke første graviditet , men fik det i starten af nummer 2 ..
Jeg blev sendt til akupunktrtur , og efter 1 gang var det stort set væk ..
Har ikke mærket noget til det siden uge 11 ..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

Snartmortil3

Mortil2tiloktober skriver:

For søren jeg synes det er hårdt , og vil abre gerne have den baby i armene i stedet ..

Ja 5 uger - så er du 37 uger henne.

I min sidste graviditet, sagde min jordmoder at hvis jeg ikke selv havde født 40+0 ville de gerne sætte mig i gang, fordi jeg var så plaget. Fødte heldigvis 39+1

Anmeld

3. september 2012

Snartmortil3

morethanperfect skriver:

Jeg havde det dog ikke første graviditet , men fik det i starten af nummer 2 ..
Jeg blev sendt til akupunktrtur , og efter 1 gang var det stort set væk ..
Har ikke mærket noget til det siden uge 11 ..  

Vildt. Hvad gav du for akupunkturen. var detl ægen der henviste dig eller hvad?

Anmeld

3. september 2012

Snartmortil3

sabi1979 skriver:

Jeg havde ikke så slem bækkenløsning i den 1 graviditet, men den 2 graviditet var det meget slemt og jeg blev sygemeldt i uge 9 i graviditeten og nu er jeg gravid igen og har slem bækken løsning igen og er i uge 13+0 men har allerede en fuldtids sygmelding siden jeg var 9+6

så jeg tror desværre også at det kun bliver værrer for hver graviditet

Sabrina

Øvøvøv

Jeg studerer er er E-learning studerende, så jeg kan sagtens passe mit studie selvom jeg får en slem bækkenløsning igen. Heldigvis.

Anmeld

3. september 2012

mortilnoahogmelina

110811 skriver:

Ja 5 uger - så er du 37 uger henne.

I min sidste graviditet, sagde min jordmoder at hvis jeg ikke selv havde født 40+0 ville de gerne sætte mig i gang, fordi jeg var så plaget. Fødte heldigvis 39+1

Årh heldige dig .. der var intet og gøre for mig sidst .. men ejg fødte heldigvis 39+6 .. så jeg håber på at kunne gøre kunsten om igen den her gang . det vile passe mig såå godt ..

Anmeld

3. september 2012

årgang84

Profilbillede for årgang84
110811 skriver:

Vil gerne høre fra nogen der har haft meget slem bækkenløsning i første graviditet, og om det har givet ligeså mange problemer i efterfølgende graviditeter?

Jeg har haft dobbelt bækkenbrud, og det kunne jeg bestemt mærke under min første graviditet, hvor jeg ikke kunne gå til sidst. Er gravid igen, og kan allerede mærke bækkenet. 5+0 i dag. Jeg frygter det værste.

Hvordan har i haft det? Og hvad har i gjort for at holde det på afstand? Tror i, at jeg allerede nu kan få en henvsining af min læge til en fysioterapeut. Jeg har trænet siden jeg fødte sidst, og har tænkt mig at fortsætte så læænge som muligt, men selvf med lidt lavere vægt. Det har hjulpet meget på mine bækkensmerter, som har fortsat efter min første graviditet.

jeg havde rimelig slem denne gang som er første gang. det startede allerede i uge 12-14 stykker men klarede en servicefunktion på 4 timer 4 gange i ugen tiden ud.

men her er mit spørgsmål så. hvor mange er blevet vejledt i at vente med 2 gradiditet et par år??? og havde det så hjulpet eller er det bare en by i rusland lige meget hvad??

Anmeld

3. september 2012

Tulle28

Jeg havde ikke noget 1 graviditet, men har døjet meget med smerter i lænden denne gang - har været til akupunktur i anden forbindelse, og det tog smerterne! Så det vil jeg klart anbefale.

Anmeld

3. september 2012

Snartmortil3

årgang84 skriver:

jeg havde rimelig slem denne gang som er første gang. det startede allerede i uge 12-14 stykker men klarede en servicefunktion på 4 timer 4 gange i ugen tiden ud.

men her er mit spørgsmål så. hvor mange er blevet vejledt i at vente med 2 gradiditet et par år??? og havde det så hjulpet eller er det bare en by i rusland lige meget hvad??

Jeg er ikke blevet vejledt i hvert fald.

Jeg har desuden haft smerter i mit bækken stort set siden jeg fødte for 13 mdr siden. Ved ikke om det vil hjælpe at vente. Måske? Jeg har trænet og trænet og trænet, så jeg håber hele min muskulatur omkring bækkenet er stærkere denne gang og måske kan holde nogle smerter på afstand. Det vil tiden vise.

Anmeld

3. september 2012

Snartmortil3

Tulle28 skriver:

Jeg havde ikke noget 1 graviditet, men har døjet meget med smerter i lænden denne gang - har været til akupunktur i anden forbindelse, og det tog smerterne! Så det vil jeg klart anbefale.

Jeg vil helt klart prøve det. Bliver man henvist af sin læge?

Anmeld

3. september 2012

morethanperfect

110811 skriver:

Vildt. Hvad gav du for akupunkturen. var detl ægen der henviste dig eller hvad?

Intet ..
Nej det var min JM ...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.