Slem bækkenløsning i 1. graviditet, hvad med 2. graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.237 visninger
23 svar
0 synes godt om
3. september 2012

Snartmortil3

Vil gerne høre fra nogen der har haft meget slem bækkenløsning i første graviditet, og om det har givet ligeså mange problemer i efterfølgende graviditeter?

Jeg har haft dobbelt bækkenbrud, og det kunne jeg bestemt mærke under min første graviditet, hvor jeg ikke kunne gå til sidst. Er gravid igen, og kan allerede mærke bækkenet. 5+0 i dag. Jeg frygter det værste.

Hvordan har i haft det? Og hvad har i gjort for at holde det på afstand? Tror i, at jeg allerede nu kan få en henvsining af min læge til en fysioterapeut. Jeg har trænet siden jeg fødte sidst, og har tænkt mig at fortsætte så læænge som muligt, men selvf med lidt lavere vægt. Det har hjulpet meget på mine bækkensmerter, som har fortsat efter min første graviditet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

jack

Det er jo desværre sådan at det kun blir værre og værre ved hver graviditet... døjede selv med det første gang i 12 uge, og med denne gang allrede i 6 uge, har været sygemeldt siden...prøvede en fys, med det gjorde det kun værre og blev frarådet det af min læge...

Held og lykke og god bedring.

Anmeld

3. september 2012

mortilnoahogmelina

Jegdet første graviditet .. og deter bestemt ikk blevet bedre den her graviditet ,
Jeg glæder mig bare til det eer slut

Jeg har ingen gode råd , mit startede noget før den her gang ..
Og er ret slemt den dag idag ..

Anmeld

3. september 2012

Snartmortil3

Mortil2tiloktober skriver:

Jegdet første graviditet .. og deter bestemt ikk blevet bedre den her graviditet ,
Jeg glæder mig bare til det eer slut

Jeg har ingen gode råd , mit startede noget før den her gang ..
Og er ret slemt den dag idag ..

Jeg tænkte jo nok, at det hang sådan sammen. Øvøv. Jeg håber at jeg kan holde det lidt på afstand med træning, og evt yoga og pilates måske.

Du har ikke så lang tid tilbage! 1 måned? 2 måneder? Hvornår i oktober har du termin?

Anmeld

3. september 2012

Snartmortil3

jack skriver:

Det er jo desværre sådan at det kun blir værre og værre ved hver graviditet... døjede selv med det første gang i 12 uge, og med denne gang allrede i 6 uge, har været sygemeldt siden...prøvede en fys, med det gjorde det kun værre og blev frarådet det af min læge...

Held og lykke og god bedring.

Så har du haft gener ligeså tidligt som mig. Hvor langt er du henne nu?

Anmeld

3. september 2012

mortilnoahogmelina

110811 skriver:

Jeg tænkte jo nok, at det hang sådan sammen. Øvøv. Jeg håber at jeg kan holde det lidt på afstand med træning, og evt yoga og pilates måske.

Du har ikke så lang tid tilbage! 1 måned? 2 måneder? Hvornår i oktober har du termin?

jeg indrømmer jeg hverken har trænet før graviditet eller imens . så jeg har ikk prøvede og holde det på afstand .. jamen jeg har 8 uger igen ..

er 32+0 idag .. så jeg glæder mig bare . har termin 29 oktober ..

Anmeld

3. september 2012

Snartmortil3

Mortil2tiloktober skriver:

jeg indrømmer jeg hverken har trænet før graviditet eller imens . så jeg har ikk prøvede og holde det på afstand .. jamen jeg har 8 uger igen ..

er 32+0 idag .. så jeg glæder mig bare . har termin 29 oktober ..

Ja det kan jeg godt forstå. Selvom de sidste uger sjældent går særlig hurtigt

Anmeld

3. september 2012

mortilnoahogmelina

110811 skriver:

Ja det kan jeg godt forstå. Selvom de sidste uger sjældent går særlig hurtigt

Nej det gør de godt nok ikk ..
Men jeg vil da vbestemt ikk have noget i mod at skulle føde om en 4-5 ugers tid hvis jeg skal være helt ærlig ..

Anmeld

3. september 2012

mortilnoahogmelina

For søren jeg synes det er hårdt , og vil abre gerne have den baby i armene i stedet ..

Anmeld

3. september 2012

sabi1979

Jeg havde ikke så slem bækkenløsning i den 1 graviditet, men den 2 graviditet var det meget slemt og jeg blev sygemeldt i uge 9 i graviditeten og nu er jeg gravid igen og har slem bækken løsning igen og er i uge 13+0 men har allerede en fuldtids sygmelding siden jeg var 9+6 Jeg var ved fysiotherapeut, men det blev det kun værre af, så jeg nægtede at fortsætte Men snak med lægen, det kan være de kan henvise dig til noget der kan hjælpe

så jeg tror desværre også at det kun bliver værer for hver graviditet

Sabrina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.