hyggetråd: Man ved man har børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2012

Koen.

Mumto3 skriver:

Når man står nede i supermarkedet og kigger på vare med den ene hånd, mens man taktfast skubber indkøbsvognen frem og til med den anden hånd Det har jeg gjort mere end en gang! Jeg er bare så vant itl at have en barnvogn i hånden og at rokke med den, at jeg 'glemmer' at det ikke er en barnevogn men en indkøbsvogn

Er der andre der har prøvet det?

Hahaha det tog jeg mig selv i at gøre i bilka i går

Du ved du har børn når:

Du kan træde på div. Stykker legetøj i mørke uden at hyle op(skal ikke vække ungerne)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

Ciss

- når man kan smile til det væsen, som har vækket en for 5.gang den nat.

- Når man skal finde sin pung ved kassen, og man først må hive tre bleer, en pakke vådservietter og en stoftiger op af tasken, før man finder den.

- Når man har opgivet at skifte skjorte, hver gang der kommer snot på venstre skulder.

- Når man kan falde i søvn kl 18.30, fordi det er så søvndyssende at læse Dyrene i Hakkebakkeskoven på sengekanten.

- Når man igennem flere år kun har set ca den første tredjedel af alle film, fordi man falder i søvn.

. Når man ved, hvordan man får farveblyanttegninger af tapetet og tusjmærker af parketten.

- Når man får helt abstinenser af at se andre med en barnevogn.

- Når man konsekvent præsenterer sig som "Hej, jeg er moren til...."

Virkelig morsom tråd!

Anmeld

3. september 2012

FogL

- Når det pludselig er helt normalt, at snakke om afførring, tis og gylp.

- Når man bruger penge på tøj, er det mest til børnene! 

Anmeld

3. september 2012

FogL

Isabella_mor skriver:

Når køleskabet har overflod af leverpostej og agurk!

Når ens eget vasketøj ikke er blevet vasket endnu. Mens juniors fint hænger på tørrestativet og den næste vask også er juniors tøj.!

Når man går fra vuggestuen efter at have afleveret junior, iført blå plasticposer på fødderne uden at have lagt mærke til det før man kommer til at høre hvordan det egentlig lyder når man går på fortovet..

Når man hellere vil købe børnetøj end tøj til sig selv.

Når man ikke flover sig over at stå mutters alene inde i fætter br og være totalt begejstret over et stykke legetøj som man bare ved går rent ind hos knægten.

Når man går og fløjter de irriterende temassange til div programmer på disney junior!

Når man skifter bleer i søvne.

Når man tjekker andre børns udstyr ud. Cykelhjelme, sko, legetøj ect. Og tænker, det var da smart.

Når man gladeligt fortæller andre kommende/nybagte mødre om sine fødsler. Også selvom de slet ikke har spurgt ind til det.

Når man føler sig nøgen og fortabt uden vådservietter.

Når man kender en stofbles multifunktioner. Det er ikke hvad det ser ud til.

Åhhhh der er mange!!!!

Hæhæ, du er god!  

Anmeld

3. september 2012

LR85

Holbæktrunten skriver:

- Når folk ikke længere kommer for at besøge dig, men dit barn

-Når man begynder at forstå begrebet "kvalitetstid" (fordi man reelt kun har 4 vågne timer med sit barn, og man har savnet det helt åndssvagt mens man var på job)

-Når ens mand kommer i anden række

-Når man bliver rørt til smør over at få et stort og (meget!!) vådt kys på munden, kinden, i øret osv...

- Når det pludselig er vanvittig vigtigt og interessant at vide hvornår nogen har skidt, sovet og spist sidst

- Når man bliver nød til at snige sig ind og sørge for at ungen har dyne på og trækker vejret inden man selv går i seng - og hvis man uforvarende har glemt det en enkelt aften, står op og gør det selvom man var lliige ved at falde i søvn...

Haha

Så rigtigt! 

Anmeld

3. september 2012

mor til Isabel,Shane og Caitlin

når disney channel køre på højtryg hele dagen, og man nyder at se den helt nye disney film, og at man tager sig selv i at se den færdig, trods børnene er gået på værelset for at lege..

Når man ryder op i et rum og og tager det næste og man kommer tilbage til det første rum og der nu er sprædt med legetøj igen.

når man sidder og drikker luft te, og spiser plastik kager børnene har lavet

når man går med perle (hjemmelavet smykker) i alverdens farver og former.

når man snakker penge og vennen fortæller de har brugt 500 i byen på druk og man udbryder: 500 kr??? wow det er mange pakker bleer..

Når man går AMOK med at bage og pynte til børnenes fødselsdage og din egen er der kun bagt boller og måske en kage resten er købt færdigt..

Anmeld

3. september 2012

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Ciss skriver:

- når man kan smile til det væsen, som har vækket en for 5.gang den nat.

- Når man skal finde sin pung ved kassen, og man først må hive tre bleer, en pakke vådservietter og en stoftiger op af tasken, før man finder den.

- Når man har opgivet at skifte skjorte, hver gang der kommer snot på venstre skulder.

- Når man kan falde i søvn kl 18.30, fordi det er så søvndyssende at læse Dyrene i Hakkebakkeskoven på sengekanten.

- Når man igennem flere år kun har set ca den første tredjedel af alle film, fordi man falder i søvn.

. Når man ved, hvordan man får farveblyanttegninger af tapetet og tusjmærker af parketten.

- Når man får helt abstinenser af at se andre med en barnevogn.

- Når man konsekvent præsenterer sig som "Hej, jeg er moren til...."

Virkelig morsom tråd!

haha den kan jeg SÅ meget sætte mig ind i... hehe

ja det kan jeg sådan set til dem alle....

det er SÅ grineren...

især til alle de der forklare om de helt små for der har man været og man husker tilbage og kan bare ikke andet end grine....

har godt nok grint min mave i kramper af denne tråd...

Anmeld

3. september 2012

Benjamins'mor

- når der ligger legetøj over ALT.

Anmeld

3. september 2012

MorDk

Faith skriver:

Når man tager ud og shopper fordi man mangler et par nye bukser (fordi der er hul i alle de andre), men i stedet kommer hjem med poserne fulde af tøj til ungerne, og ikke en hujende hatfis til sig selv.

Når man nynner omkvædet til "Brandmand sam" mens man vasker op.

Når man kan skifte en ble i buldermørke.

Ja jeg kunne blive ved

Anmeld

3. september 2012

MorDk

Man ved man har børn når:

• Man tuder over det mindste

• Man bare ER så stolt over den mindste lille ting ungen præsterer

• Har stuen fuld af legetøj

• Når man kommer hjem med tøj til ungen selvom planen var at man skulle shoppe til sig selv

• Når man vågner kl.06.30 og føler man har sovet LÆNGE!

• Når man smelter fuldstændigt  fordi ungen krammer en og kysser en efter et hysterisk anfald, hvor man var liiiiiige vied at blive desperat og meget sur ....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.