hyggetråd: Man ved man har børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2012

4kløver

Tauf skriver:

Så det er jer der har taget alle vores sutter:-):-)

Vi havde en gang 15 nu har vi ca 8.. Ved ikke hvor de er blevet af:-):-)

Griner. Alle vores forsvinder også det er lige som sokker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Når man er nød til at invistere i en større dobbeltseng, fordi der jo også ska være plads til børnene. og man stadig vågner med føder og rumper i hovedet... Det samme gælder for bilen. Selv den største bil er jo nærmest ik stor nok!Når man ik har fået farvet hår i 1 år!Når største delen af tøjet i skabet ik længer er ens eget, men børnetøj.Når ens indhold i håndtaske, pludselig minder mere pudsletaskens!Når man ka blive fuld af 2 øl, fordi man ik længer er van til at drikke!uha jeg ku vist blive ved . Vh stine

Anmeld

2. september 2012

Faith

Når man tager ud og shopper fordi man mangler et par nye bukser (fordi der er hul i alle de andre), men i stedet kommer hjem med poserne fulde af tøj til ungerne, og ikke en hujende hatfis til sig selv.

Når man nynner omkvædet til "Brandmand sam" mens man vasker op.

Når man kan skifte en ble i buldermørke.

Ja jeg kunne blive ved

Anmeld

2. september 2012

Mumto3

Når man står nede i supermarkedet og kigger på vare med den ene hånd, mens man taktfast skubber indkøbsvognen frem og til med den anden hånd Det har jeg gjort mere end en gang! Jeg er bare så vant itl at have en barnvogn i hånden og at rokke med den, at jeg 'glemmer' at det ikke er en barnevogn men en indkøbsvogn

Er der andre der har prøvet det?

Anmeld

2. september 2012

Mettefpigen

Haha.... Når man kan klappe i hænderne af at baby har lavet i bleen.
Tude når baby har lært noget nyt ;-)
Når folk snakker om de fester de har været til i weekenden og man selv tænker' jaa min fest var fyldt med bleer og sluttede kl ca 22' ;-)

Anmeld

2. september 2012

Mettefpigen

Mumto3 skriver:

Når man står nede i supermarkedet og kigger på vare med den ene hånd, mens man taktfast skubber indkøbsvognen frem og til med den anden hånd Det har jeg gjort mere end en gang! Jeg er bare så vant itl at have en barnvogn i hånden og at rokke med den, at jeg 'glemmer' at det ikke er en barnevogn men en indkøbsvogn

Er der andre der har prøvet det?

Det gør jeg stadigvæk ;-) har faktisk også været 'bange' for at glemme bassen nogengange selvom jeg ikk havde ham med.......

Anmeld

2. september 2012

Isabella_mor

Når køleskabet har overflod af leverpostej og agurk!

Når ens eget vasketøj ikke er blevet vasket endnu. Mens juniors fint hænger på tørrestativet og den næste vask også er juniors tøj.!

Når man går fra vuggestuen efter at have afleveret junior, iført blå plasticposer på fødderne uden at have lagt mærke til det før man kommer til at høre hvordan det egentlig lyder når man går på fortovet..

Når man hellere vil købe børnetøj end tøj til sig selv.

Når man ikke flover sig over at stå mutters alene inde i fætter br og være totalt begejstret over et stykke legetøj som man bare ved går rent ind hos knægten.

Når man går og fløjter de irriterende temassange til div programmer på disney junior!

Når man skifter bleer i søvne.

Når man tjekker andre børns udstyr ud. Cykelhjelme, sko, legetøj ect. Og tænker, det var da smart.

Når man gladeligt fortæller andre kommende/nybagte mødre om sine fødsler. Også selvom de slet ikke har spurgt ind til det.

Når man føler sig nøgen og fortabt uden vådservietter.

Når man kender en stofbles multifunktioner. Det er ikke hvad det ser ud til.

Åhhhh der er mange!!!!

Anmeld

3. september 2012

Holbæktrunten

Tauf skriver:

- Når der ligger sutter og børnebøger i sin seng:-)

- Når man er ved at dø af sult hvis man ikke har fået noget at spise når kl er 18.15 Max:-)

- Når man har sovet LÆNGE, hvis kl er 7.30 :-)

Så er det jeres tur til at forsætte:-):-):-):-)

- Når folk ikke længere kommer for at besøge dig, men dit barn

-Når man begynder at forstå begrebet "kvalitetstid" (fordi man reelt kun har 4 vågne timer med sit barn, og man har savnet det helt åndssvagt mens man var på job)

-Når ens mand kommer i anden række

-Når man bliver rørt til smør over at få et stort og (meget!!) vådt kys på munden, kinden, i øret osv...

- Når det pludselig er vanvittig vigtigt og interessant at vide hvornår nogen har skidt, sovet og spist sidst

- Når man bliver nød til at snige sig ind og sørge for at ungen har dyne på og trækker vejret inden man selv går i seng - og hvis man uforvarende har glemt det en enkelt aften, står op og gør det selvom man var lliige ved at falde i søvn...

Anmeld

3. september 2012

blomst84

Når man er vågen nu  02.03... SOV lille skat... 

Anmeld

3. september 2012

Finemoar<3

Når man er vågen nu

Når man kan handle ind til aftensmaden, betale for varerne og forlade butikken - UDEN sine vare:/ (havde travlt med at se på min sovende datter!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.