Træning i Lyngby?:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2012

132319

MorDk skriver:

Ok... ja jeg ved jo sådan set ikke hvad jeg snakker om hihi har kun trænet et par gang i et center... S.A.T.S og det var da jeg gik i gym.

Hmm... ja dvs. man ikke må have børn med i fitnessworld eller hva?

Du må nok godt have en baby med men der er ikke et rum hvor større børn kan se film og lege.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

Pinkrose

Josefine<3 skriver:

Godaften Piger!

Jeg vil virkelig gerne igang med noget træning - efter fødslen af min datter, er kroppen "klasket" sammen, specielt de forkerte steder

Kunne du tænke dig at træne med, nogle gange om ugen måske?

Alle er selvfølgelig velkomne, men det fortrækkes at du har børn

Knus Herfra

Hej uh hvor jeg kender det og jeg vil rigtig gerne bor dejlig tæt på Lyngby. Men om dagen passer bedst ind i vores dag da jeg er alene med hende så altså når hun er i vuggestue. Hvad tidspunkt på dagen kan du?

Anmeld

3. september 2012

Finemoar<3

Denisep skriver:

Hej uh hvor jeg kender det og jeg vil rigtig gerne bor dejlig tæt på Lyngby. Men om dagen passer bedst ind i vores dag da jeg er alene med hende så altså når hun er i vuggestue. Hvad tidspunkt på dagen kan du?

Skønt at jeg ikke er den eneste som har det sådan

Jamen jeg kan stort set hele dagen, men jeg har jo min datter med derned - hun er kun 8 uger

Anmeld

3. september 2012

Nadia&Daniel

Er også fra Lyngby - og jeg har KUN hørt godt om fitnessworld.. Har trænet i S.A.T.S, jeg var IKKE glad for det. Men tror man skal opleve det selv, og selv vælge

Anmeld

3. september 2012

Pinkrose

Josefine<3 skriver:

Skønt at jeg ikke er den eneste som har det sådan

Jamen jeg kan stort set hele dagen, men jeg har jo min datter med derned - hun er kun 8 uger

Jamen det også fint for mig og fint med din datter hvilke dage træner du

Anmeld

3. september 2012

Finemoar<3

Nadia&Daniel skriver:

Er også fra Lyngby - og jeg har KUN hørt godt om fitnessworld.. Har trænet i S.A.T.S, jeg var IKKE glad for det. Men tror man skal opleve det selv, og selv vælge

Jeg har også kun hørt godt om FW - det skal have en chance før man dømmer!

Anmeld

3. september 2012

Nadia&Daniel

Josefine<3 skriver:

Jeg har også kun hørt godt om FW - det skal have en chance før man dømmer!

Både min mand og svigerinde har gået der (grunden til at de stoppede, var pga økonomi), men de var begge glade for det

Anmeld

3. september 2012

Finemoar<3

Denisep skriver:

Jamen det også fint for mig og fint med din datter hvilke dage træner du

Kanon!!

Jamen jeg skulle gerne derned i aften sammen med manden så han kan guide mig hen til de rigtige maskiner

Min plan er at træne mandag, onsdag og fredag

Hvordan lyder det for dig?

Anmeld

3. september 2012

Finemoar<3

Nadia&Daniel skriver:

Både min mand og svigerinde har gået der (grunden til at de stoppede, var pga økonomi), men de var begge glade for det

Synes nu ikke at det er så dyrt igen

Træner du dernede??

Anmeld

3. september 2012

Nadia&Daniel

Josefine<3 skriver:

Synes nu ikke at det er så dyrt igen

Træner du dernede??

Tja, det var faktisk ikke dyrt (firmaaftale - det kostede 350.- pr. person hver anden mdr.) Men vi skulle spare, og banken mente det var en af de ting vi skulle spare væk.. Nej, træner ikke selv dernede, nåede aldrig igang, og jeg føler heller ikke helt vores økonomi kan klare det lige pt. Men tilgengæld har jeg fået et par fine løbesko (er stadig i æske) af manden, så burde begynde at løbe lidt i området

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.