Træning i Lyngby?:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2012

Finemoar<3

MarleneOlsen skriver:

Har desværre ikk mulighed for at komme til lyngby ellers havde jeg gjort det men har jo ogs min datter på 3 måneder og hun kam virkelig ikk lide at kører i bus og bilen er desværre med manden på job .,

Og tak i lige måde ;?

Jeg kommer gerne ind mod byen en gang imellem - min datter er klar på alt bevægelse, også busser!!

Sender lige en pb!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

Finemoar<3

132319 skriver:

Åhr, det er sådan et elendigt center men pøj pøj med det

Hvorfor er det dårligt derinde??

Anmeld

2. september 2012

132319

Josefine<3 skriver:

Hvorfor er det dårligt derinde??

Jeg har bare hørt dårligt om det, Fitnessdk skulle være meget bedre så det har jeg valgt

Anmeld

3. september 2012

MorDk

132319 skriver:

Jeg har bare hørt dårligt om det, Fitnessdk skulle være meget bedre så det har jeg valgt

Tror altså det er smag og behag...

Hvis det var så dårligt ville de vel ikke have så mange kunder som de har?

Anmeld

3. september 2012

Moma

132319 skriver:

Åhr, det er sådan et elendigt center men pøj pøj med det

Kender ikke Lyngby afdelingen 

Men det er rigtigt godt i Kolding med gode veluddannede instruktører og spinningshold (jeg er mest til spinning) både tidligt om morgenen (kl 6.15 - med 20-30 personer hver gang) og i vintersæsonen også hold kl. 20.00. Så perfekt til børnefamilier.

Anmeld

3. september 2012

132319

MorDk skriver:

Tror altså det er smag og behag...

Hvis det var så dårligt ville de vel ikke have så mange kunder som de har?

Tja, nogle mennesker er vel villige til at gå på kompromis.

Det er jeg personligt ikke og giver gerne 80 kr mere om måneden for et bedre center. (Jeg atbejdwr kommunalt og derfor er prisforskellen de 80 kr)

I øvrigt har jeg, som alenemor, af og til behov for at drage nytte af børnepasningsrummet og der har Fitness World ikke.

Udover det er der mange små services, bla gratis træningsvejledning, vejninger, større holdprogrammer og bedre badefaciliteter der trækker op i FitnessDk.

Anmeld

3. september 2012

132319

Moma skriver:

Kender ikke Lyngby afdelingen 

Men det er rigtigt godt i Kolding med gode veluddannede instruktører og spinningshold (jeg er mest til spinning) både tidligt om morgenen (kl 6.15 - med 20-30 personer hver gang) og i vintersæsonen også hold kl. 20.00. Så perfekt til børnefamilier.

Nu er jeg ikke i et forhold, så åbningstiderne betyder ikke så meget for mig. Til gengæld har de ikke børnepasningsrum, som skulle være super godt i FitnessDk

Anmeld

3. september 2012

Moma

132319 skriver:

Det er jeg personligt ikke og giver gerne 80 kr mere om måneden for et bedre center. (Jeg atbejdwr kommunalt og derfor er prisforskellen de 80 kr)

I øvrigt har jeg, som alenemor, af og til behov for at drage nytte af børnepasningsrummet og der har Fitness World ikke.

Udover det er der mange små services, bla gratis træningsvejledning, vejninger, større holdprogrammer og bedre badefaciliteter der trækker op i FitnessDk.

Undskyld hvis vi nu falder helt uden for kategorien her. Men vil bare sige, at i Kolding er der børnepasning og større programflade i FW end i FDK.

Men der er nok bare forskel på centrene i de forskellige byer.

Anmeld

3. september 2012

MorDk

Ok... ja jeg ved jo sådan set ikke hvad jeg snakker om hihi har kun trænet et par gang i et center... S.A.T.S og det var da jeg gik i gym.

Hmm... ja dvs. man ikke må have børn med i fitnessworld eller hva?

Anmeld

3. september 2012

132319

Moma skriver:

Undskyld hvis vi nu falder helt uden for kategorien her. Men vil bare sige, at i Kolding er der børnepasning og større programflade i FW end i FDK.

Men der er nok bare forskel på centrene i de forskellige byer.

Der er ikke børnepasning i de to FW centre der er tæt på mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.