Enlig - Mor afsted til fritidsaktivitet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2012

Anonym trådstarter

Vidunderligeunger skriver:

jeg bliver altså nysgerrig, hvorfor er pasning ik en mulighed? hvis ikke du ønsker at uddybe så er det self helt ok

Det vil jeg skam gerne, omend der er mange der ikke forstår det.

Jeg har ingen i nærmeste omgangskreds der kan tage over (der er ingen familie/bedsteforældre der kan/vil). Jeg har prøvet at have en ung pige, men det gik slet ikke...

Han er lidt speciel, og at finde en ung pige/dreng til at komme og passe ham, vil aldrig komme til at gå...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

Anonym trådstarter

2skønnebørn skriver:

hvad med at få en barnepige? Ved ikke om det at du skriver at pasning er udelukket er fordi du ingen familie har til at gøre det.

Pasning af familie eller barnepige er udelukket.

Anmeld

2. september 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg er alene med min søn på 6½ år, han kommer normalt i seng et sted imellem 19 og 20, og han sover senest kl. 20 (vi står op kl.7).

Jeg havde egentlig en plan om at starte op til Zumba, jeg gik også til det sidste år, der var han med - der lå det nemlig fra 18.30 - 19.30, så det kunne lige lade sig gøre. I år har de desværre flyttet det til 19.30-21.00. Det er jo alt for sent for min søn. Zumbaen betyder rigtig meget for mig, og det er virkelig med til at give mig glæde og energi i min hverdag. Jeg har ingen mulighed for at få min søn passet, så det er IKKE en mulighed. Nu overvejer jeg så lidt, om jeg kan lade ham tage en lille middagslur den dag jeg skal afsted til Zumba, for ligesom at kompensere for den søvn han evt. ville komme til at mangle om natten?

Måske bliver jeg helt nødt til at droppe det, det vil jeg bare være virkelig ked af....

Nogen forslag (Og pasning er som sagt ikke en mulighed)...?

Kan du ikke putte ham og så måske få en ung pige til at høre efter ham i den tid? Synes det er meget sent at I så kommer hjem, selvom du går før tid...

Anmeld

2. september 2012

Vidunderligeunger

Anonym skriver:

Det vil jeg skam gerne, omend der er mange der ikke forstår det.

Jeg har ingen i nærmeste omgangskreds der kan tage over (der er ingen familie/bedsteforældre der kan/vil). Jeg har prøvet at have en ung pige, men det gik slet ikke...

Han er lidt speciel, og at finde en ung pige/dreng til at komme og passe ham, vil aldrig komme til at gå...

okay, jamen sådan har jeg det også med min den mindste.. der er EN der kan læse ham og passe ham og det er svigermor..

Anmeld

2. september 2012

Anonym trådstarter

Vidunderligeunger skriver:

okay, jamen sådan har jeg det også med min den mindste.. der er EN der kan læse ham og passe ham og det er svigermor..

Nåå jamen så er vi jo i samme båd - der er bare rigtig mange der ikke forstår det, men det er nu engang bare sådan det er. Min datter på 11 år derimod har der aldrig været problemer med at få passet, hun kunne og kan stadig passes af hvem som helst.

Anmeld

2. september 2012

Vidunderligeunger

Anonym skriver:

Nåå jamen så er vi jo i samme båd - der er bare rigtig mange der ikke forstår det, men det er nu engang bare sådan det er. Min datter på 11 år derimod har der aldrig været problemer med at få passet, hun kunne og kan stadig passes af hvem som helst.

akkurat det samme her.. bortset fra at mine er hhv. 6 mdr og 2,3 år  

Anmeld

2. september 2012

Isabella_mor

nu kan man jo ikke bare spare op til søvn ved at tage en middagslur. men er han ikke en lille stor dreng, og går han ikke i skole? er det en weekend kan det jo godt lade sig gøre, for der er han jo ikke afhængig af at skulle op og være klar til en hel dag i skole/børnehave.. og så kan han sove det længere dagen efter...

men jeg syntes det er lidt synd at tage en lille dreng med til zumba så sent... 

er du virkelig 100% sikker på at du ikke kan få pasning??? er der virkelig INGEN du kan bede om at holde øje med din dreng i de to timer du er væk... virkelig ingen?? 

kl 21 er sent for en dreng på den alder at komme i seng... 

men du kender jo din dreng bedst. så det er i sidste ende op til dig og din samvittighed... 

håber du finder en løsning... 

Anmeld

2. september 2012

Vivian67

Anonym skriver:

Det kunne jeg i princippet godt, men her i byen er jeg selv en del af foreningen, så det betyder en del for mig at det bliver her... Ellers var det udemærket forslag.

Forstår godt at du gerne vil blive i foreningen, men vil det ikke være en mulighed at tilbyde din hjælp i foreningen ifbm. noget hvor din søn kan være med og så med god samvittighed tage til Zumba i en anden forening.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.