33+3 kraftige plukkeveer i 3 dage nu av!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2012

Camillos

cierva skriver:

Jeg har selv ofte 8-12 plukveer i timen om eftermiddagen/aftenen og har haft flere episoder med et par timer hvor de er kommet med 3-5 min mellemrum. Min JM synes det er lige i overkanten og gav mig en ekstra tid hvor jeg fik tjekket længden af min livmoderhals, men den var heldigvis fin. Hun sagde dog at hvis der kom en af disse episoder igen og det varede mere end en time selvom jeg lå ned og slappede helt af så skulle jeg kontakte fødegangen. Jeg har da også haft ringet derind en enkelt gang og der fik jeg beskeden af jeg skulle se det an en times tid og ringe igen hvis det ikke aftog. Det gjorde det heldigvis Så snak med din JM om det og bliver det for voldsomt så ring til fødegangen. Hellere en gang for meget. Så kan de vurdere om du skal ind forbi eller ej.

tak for svar har skrevet opdatering i tråden  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

Camillos

cierva skriver:

Jeg har selv ofte 8-12 plukveer i timen om eftermiddagen/aftenen og har haft flere episoder med et par timer hvor de er kommet med 3-5 min mellemrum. Min JM synes det er lige i overkanten og gav mig en ekstra tid hvor jeg fik tjekket længden af min livmoderhals, men den var heldigvis fin. Hun sagde dog at hvis der kom en af disse episoder igen og det varede mere end en time selvom jeg lå ned og slappede helt af så skulle jeg kontakte fødegangen. Jeg har da også haft ringet derind en enkelt gang og der fik jeg beskeden af jeg skulle se det an en times tid og ringe igen hvis det ikke aftog. Det gjorde det heldigvis Så snak med din JM om det og bliver det for voldsomt så ring til fødegangen. Hellere en gang for meget. Så kan de vurdere om du skal ind forbi eller ej.

tak for svar har skrevet opdatering i tråden  

Anmeld

2. september 2012

Camillos

Storms-Mor skriver:

Har du prøvet at kontakte fg og evt blive tjekket .. Jeg fødte den dag

tak for svar har lavet opdatering i tråden  

Anmeld

2. september 2012

Camillos

Storms-Mor skriver:

Har du prøvet at kontakte fg og evt blive tjekket .. Jeg fødte den dag

tak for svar har lavet opdatering i tråden  

Anmeld

2. september 2012

Camillos

Kamulla skriver:

1. der må IKKE være intervaller mellem plukveer.. altså så du kan sige der er et mønster..

2. det skal ikke gøre ondt

så kontakt FG.. mine veer og fødsel gik igang.. og det var en slem blærebetændelse der var synderen.. så afsted

tak for svar har lavet en opdatering i tråden

Anmeld

2. september 2012

Faith

Jeg fødte 33+3 og havde haft kraftige plukveer ugen op til. Jeg ville helt klart kontakte fg.

Anmeld

2. september 2012

Kamulla

Camillos skriver:

tak for alle jeres svar nu er der igen lidt ro over dem det er bare underligt de er kommet hver eftermiddag i nogle timer og så stopper igen. jeg ringer nok til min læge imorgen og får tjekket urinen igen,har haft mange blærebetændelser i denne graviditet synes næsten jeg har brugt fg for meget i denne graviditet så jeg ser lige tiden an.

FG er der til at hjælpe dig... du må ikke gå og føle det sådan så du undlader at kontakte dem så du muligvis havner i alt for tidlig fødsel.. 

Anmeld

2. september 2012

Camillos

Faith skriver:

Jeg fødte 33+3 og havde haft kraftige plukveer ugen op til. Jeg ville helt klart kontakte fg.

okay havde du dem hele tiden eller var der lange pauser imellem?

Anmeld

2. september 2012

Camillos

Kamulla skriver:

FG er der til at hjælpe dig... du må ikke gå og føle det sådan så du undlader at kontakte dem så du muligvis havner i alt for tidlig fødsel.. 

tak jeg ved det godt  men har det jo okay nu hvis det begynder igen senere eller imorgen skal jeg nok ringe til dem 

Anmeld

2. september 2012

Muhmi

tak for alle jeres svar nu er der igen lidt ro over dem det er bare underligt de er kommet hver eftermiddag i nogle timer og så stopper igen. jeg ringer nok til min læge imorgen og får tjekket urinen igen,har haft mange blærebetændelser i denne graviditet synes næsten jeg har brugt fg for meget i denne graviditet så jeg ser lige tiden an.

Er du forstoppet?

Spørger ganske enkelt fordi jeg fik véligende smerter for et par uger siden, som blev stærkere og stærkere, troede virkelig jeg var på vej i fødsel, men jeg var bare forstoppet og efter jeg kom af med det jeg skulle, ja så gik det hele i sig selv...

Lidt pinligt, men det kan jo ske for os alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.