33+3 kraftige plukkeveer i 3 dage nu av!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.613 visninger
24 svar
0 synes godt om
2. september 2012

Camillos

er det normalt her midt pådagen ? de kommer med 5 mi.utters mellemrum ca og barer nogle timer min mave er helt hård og jeg har meget ømhed og smerte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

Camillos

Camillos skriver:

er det normalt her midt pådagen ? de kommer med 5 mi.utters mellemrum ca og barer nogle timer min mave er helt hård og jeg har meget ømhed og smerte

slet ingen? syns godt nok det underligt hvis jeg skal have det sådan her resten af graviditeten av!

Anmeld

2. september 2012

Moar2011

Camillos skriver:

Har du prøvet at kontakte fg og evt blive tjekket .. Jeg fødte den dag

Anmeld

2. september 2012

Majbriteriksen

Camillos skriver:

slet ingen? syns godt nok det underligt hvis jeg skal have det sådan her resten af graviditeten av!

Hej. Jeg ville nok kontakte fødegangen for at høre hvordan du skal forholde dig. Bare for en sikkerhedsskyld.

Jeg fødte i uge 34 med den store og det var ved meget hyppige plukkeveer at mine veer gik igang. 

Anmeld

2. september 2012

LouiseRH

Hvis der er 5 minutter mellem dine plukveer, er det ikke sikkert det er plukveer
Ring til fg og bed om at blive tjekket

Anmeld

2. september 2012

UnderCover37

for dig at det er plukveer så den lille bliver lidt længere derinde men som de andre siger, ring til FG for at blive tjekket!

Anmeld

2. september 2012

Kamulla

1. der må IKKE være intervaller mellem plukveer.. altså så du kan sige der er et mønster..

2. det skal ikke gøre ondt

så kontakt FG.. mine veer og fødsel gik igang.. og det var en slem blærebetændelse der var synderen.. så afsted

Anmeld

2. september 2012

cierva

Jeg har selv ofte 8-12 plukveer i timen om eftermiddagen/aftenen og har haft flere episoder med et par timer hvor de er kommet med 3-5 min mellemrum. Min JM synes det er lige i overkanten og gav mig en ekstra tid hvor jeg fik tjekket længden af min livmoderhals, men den var heldigvis fin. Hun sagde dog at hvis der kom en af disse episoder igen og det varede mere end en time selvom jeg lå ned og slappede helt af så skulle jeg kontakte fødegangen. Jeg har da også haft ringet derind en enkelt gang og der fik jeg beskeden af jeg skulle se det an en times tid og ringe igen hvis det ikke aftog. Det gjorde det heldigvis Så snak med din JM om det og bliver det for voldsomt så ring til fødegangen. Hellere en gang for meget. Så kan de vurdere om du skal ind forbi eller ej.

Anmeld

2. september 2012

cierva

..og i øvrigt en god ide at få tjekket ved lægen om du har blærebetændelse da det kan sætte gang i plukveerne..

Anmeld

2. september 2012

Camillos

Camillos skriver:

tak for alle jeres svar nu er der igen lidt ro over dem det er bare underligt de er kommet hver eftermiddag i nogle timer og så stopper igen. jeg ringer nok til min læge imorgen og får tjekket urinen igen,har haft mange blærebetændelser i denne graviditet synes næsten jeg har brugt fg for meget i denne graviditet så jeg ser lige tiden an.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.