Carina87 skriver:
Uuh så spændende!! Håber d. blir d. 14. - om det så er den her måned eller den næste må tiden jo vise
Dog synes jeg måske du springer en lille smule fra en aftale, hvis det blir d. 14/9

Det lyder da til, at du er ved at være klar. Det er jeg slet ikke. Har lige fået babytøj i hus. Det skal vaskes, men har ikke noget sted at opbevare det, så en kommode skal findes
Jeg venter på at postbudet skal komme med mit stof til en mei tai. Og vi har ikke fundet nogen vogn endnu. Kan simpelthen ikke finde ud af hvad det er vi skal ha - og hvad vi har råd til!! Det skal være en tvillingevogn af en slags, men den skal kunne soves i, være i butikker, tog, pakkes i bilen osv. ÅÅÅH det kan jeg hive mig i håret over!!
I går gad jeg ikke lede mere, men det hjælper jo ikek noget. En vogn skal vi ha!
Bortset fra dte prakiske, så tror jeg vi er klar... Det veksler lidt mellem den store glæde og den store bekymring over hvordan det er at have 2 så små, men jeg er sikke rpå det nok skal blive godt
Var ved JM i dag. Desværre var hun ikke sikke rpå om det var hovede eller numse der stod fast
Så jeg skal ind igen om 14 dage, og hvis hun stadig er i tvivl skal jeg til vendingsforsøg... Underlgt, nu er det hele gået så let og så hurtigt og der står i min vandrejournal at hovedet står fast, og nu er det så ikke så sikkert alligevel... Jeg gider ikke bekymre mig. Blir jo klogere om 14 dage, og regner jo ikke med at gå i fødsel inden da alligevel! Sååå deeet! 
Hehe, ja jeg har godt nok tænkt lidt over vores aftale!
Kan vi lave et eller andet kompromis?
Nej, det er jo slet ikke sikkert, jeg føder før...det kan jo også bare være, at det er mig, der overfortolker alle tegnene...jeg synes bare ikke, de kom så tidligt sidste gang.
Har du overvejet at vente med den vogn, til du har født? Du har jo trods alt liften fra Johannes, men det er selvfølgelig ikke til at undvære en vogn, hvis I kun har den ene...
Vi har jo købt en barnevogn mere til lagersalg i Aalborg samme sted som Idas blev køgt. I kan da overveje at tage derop - de har lagersalg igen sidst i september kan jeg se..de plejer at have både barnevogne, tvillingebarnevogne osv., men man skal være hurtig og helst være der 15-20 minutter, før det starter for at komme forrest i køen.
http://babytrold.dk/shop/frontpage.html
Vi gav også lidt op mht. tvillingevogne, men vi kiggede også mest for sjov - jeg tror, jeg vil se, om jeg kan nøjes med det søskendesæde, jeg har købt. Jeg prøvede at køre med min venindes barnevogn med ståbræt til den store i forgårs. Det fungerer faktisk fint, så det er jo også en mulighed i stedet for søskendesædet...men Johannes kan selvfølgelig ikke stå der og sove, hvis man skal på en længere tur!

Jeg er også spændt på, hvordan det bliver - jeg har det vist lidt på samme måde som dig! Jeg glæder mig helt vildt, til han kommer, men på den anden side må han godt vente lidt, fordi Ida er så lille!
Det er da træls med numse/hoved-problematikken. De troede faktisk også, at Oliver vendte forkert, så jeg var inde til en ekstra scanning i uge 37 - heldigvis viste det sig, at han vendte rigtig nok. Det endte jo så alligevel i KS, men det er jo en anden historie!
Hun kan jo også godt nå at vende sig endnu, hvis hun altså vender forkert. Det er ikke ret mange uger siden, jeg også var ret sikker på, at lillebror vendte forkert i min mave, men nu hikker han hele tiden forneden, så jeg er ikke i tvivl om, at han vender rigtigt.
Kan du ikke mærke, når hun hikker? Det er jo en god indikator for, hvor hovedet er.
Ih, jeg håber, hun vender rigtigt!

Du må lige huske at opdatere, når du har været afsted om et par uger.