Vandet hvidligt udflåd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.137 visninger
17 svar
0 synes godt om
2. september 2012

piadas

Jeg har den sidste uges tid oplevet, at der ind i mellem har været lidt vandet hvidt udflåd på toiletpapireret, når jeg har tørret mig. Det er ikke slimproppen, for så meget er det ikke, og det er som sagt også hvidt, og der er ikke blod i det.

Sidst jeg fødte, mener jeg også, at det var sådan i ugerne op til fødslen. Slimproppen gik samme morgen, som jeg fødte om aftenen - det skal dog siges, at de tog vandet for at sætte mig i gang, da jeg jo var gået to uger over, men slimproppen gik derhjemme om morgenen, inden jeg kom på sygehuset, så fødslen var nok så småt ved at gå i gang af sig selv alligevel.

Det skal siges, at de tre første gange har jeg født henholdsvis 42+5, 42+1 og 42+0, så det er meget nyt for mig, at det starter så tidligt. Jeg er "kun" 35+5 idag.

Er der andre, der har oplevet, at der var hvidligt udflåd, når I tørrede jer, og hvor lang tid efter fødte i? 

Jeg er som sådan ikke så nervøs for at skulle føde inden så længe - om 9 dage er jeg jo 37+0 og derfor inden for det normale, men min mand er i Tyrkiet fra på tirsdag og frem til d. 14. september med vores to store børn, så jeg vil jo nødig have, at han skulle misse fødslen!

Jeg har hele tiden regnet med at skulle gå over tid igen, men nu er jeg ikke så sikker mere!

Jeg tror sgu, jeg ligger mig på sofaen fra nu, og indtil han kommer hjem igen!

Fortæl tøser!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

Mettemus

Ikke for at piske en stemning op eller noget, men... PIIIIIAAAA!!! OMG OMG OMG! 

Anmeld

2. september 2012

piadas

Haha, du forstår da at piske en stemning op, Mette!
Kommer du og kører mig på sygehuset, hvis fødslen går i gang,mens han er væk?!

Anmeld

2. september 2012

piadas

Slet ingen?

Anmeld

3. september 2012

Mettemus

piadas skriver:

Haha, du forstår da at piske en stemning op, Mette!
Kommer du og kører mig på sygehuset, hvis fødslen går i gang,mens han er væk?!

Hvis du ka' vente m at føde t i morgen efter 15.30, så ka jeg godt køre dig!

Anmeld

4. september 2012

CA

Jamen Pia, det er da ren uskik! Mon ikke du skulle ringe til JM veninde og live klogere? Ku det være svamp? Har selv ret meget udflåd, men det har jeg haft i begge graviditeter. Det er bare ikke vandet... 

Jeg vil gerne køre dig, og skal også nok filme - og være den der løber efter chokolade 
Men hey, hvis han ikke kommer til den her, så går det også op med dine tal(freak!) - så er det jo 50/50!  

Det er spændende! Er du ellers ved at være klar? 

Anmeld

4. september 2012

Sofia

What Pia, Crazy.. Jeg har ikke prøvet noget lignende, men hvor er det vildt at du er ved at være så tæt på.

Og by the way, lækkert med en ferie til farmand og de store!

Anmeld

4. september 2012

piadas

Mettemus skriver:

Hvis du ka' vente m at føde t i morgen efter 15.30, så ka jeg godt køre dig!

Haha, det blev ikke idag, Mette - og jeg tror såmænd heller ikke det bliver hverken imorgen eller denne uge i øvrigt, men tænk hvis nu det f.eks. blev på onsdag...de kommer jo først hjem fredag!

Anmeld

4. september 2012

piadas

Carina87 skriver:

Jamen Pia, det er da ren uskik! Mon ikke du skulle ringe til JM veninde og live klogere? Ku det være svamp? Har selv ret meget udflåd, men det har jeg haft i begge graviditeter. Det er bare ikke vandet... 

Jeg vil gerne køre dig, og skal også nok filme - og være den der løber efter chokolade 
Men hey, hvis han ikke kommer til den her, så går det også op med dine tal(freak!) - så er det jo 50/50!  

Det er spændende! Er du ellers ved at være klar? 

Jeg snakkede lidt med hende om det i torsdags, da jeg var til jdm.

Hun sagde, at det jo ikke var sikkert, at jeg ville gå de sædvanlige to uger over, fordi det ikke er så længe siden, jeg sidst har født. Meen hun tror dog ikke, at jeg føder allerede nu - statistisk ville det i hvert fald være overraskende!

Det er ikke svamp, for det klør ikke - jeg tror, det er slimproppen, der så småt begynder at løsne sig, men det er stadig kun hvidt/gennemsigtigt. Heldigvis kan der jo sagtens gå flere uger, efter den er smuttet ud, før man føder. Men altså Serdar og ungerne kommer hjem fredag d. 14. september, så lad mig da bare føde der! Det er jo stadig d. 14. - bare en anden måned!

Super, du er klar på at agere ambulance osv. - bare vent, måske bliver du taget på ordet!

Men det er skisme lidt spændende, og det kommer pludseligt så tæt på! Jeg fik vasket babytøjet for et par dage siden og samlet tremmeseng plus fundet liften frem. Nu mangler jeg vist bare at vaske babydyne, ammepude og pakke tasken. Det bliver efter i morgen, hvor jeg har sidste arbejdsdag. Jeg gik sgu lidt i panik, da alt det her slim-halløjsa gik i gang, og den der lidt småmurren nederst i maven osv. Tænk hvis jeg fødte, og jeg hverken havde det ene eller det andet klar! Nu er det trods alt næsten klar - vi skal bare lige have farmand  hjem igen! Men du har ret - så har han da været med til halvdelen af fødslerne!

Hvad med dig - er du klar?

Anmeld

4. september 2012

piadas

Sofia skriver:

What Pia, Crazy.. Jeg har ikke prøvet noget lignende, men hvor er det vildt at du er ved at være så tæt på.

Og by the way, lækkert med en ferie til farmand og de store!

Hehe, ja det er sgu lidt vildt - jeg har termin om 4 uger!!!

Det er bare gået så stærkt denne gang!

Ja, det er dejligt for dem. Specielt Zilan glædede sig helt vildt....men det gør de vist alle tre. Jeg er da også lidt misundelig, men på den anden side skal jeg ikke nyde noget af at tage alt for langt hjemmefra lige nu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.