Jeg har den sidste uges tid oplevet, at der ind i mellem har været lidt vandet hvidt udflåd på toiletpapireret, når jeg har tørret mig.
Det er ikke slimproppen, for så meget er det ikke, og det er som sagt også hvidt, og der er ikke blod i det.
Sidst jeg fødte, mener jeg også, at det var sådan i ugerne op til fødslen.
Slimproppen gik samme morgen, som jeg fødte om aftenen - det skal dog siges, at de tog vandet for at sætte mig i gang, da jeg jo var gået to uger over, men slimproppen gik derhjemme om morgenen, inden jeg kom på sygehuset, så fødslen var nok så småt ved at gå i gang af sig selv alligevel.
Det skal siges, at de tre første gange har jeg født henholdsvis 42+5, 42+1 og 42+0, så det er meget nyt for mig, at det starter så tidligt. Jeg er "kun" 35+5 idag.
Er der andre, der har oplevet, at der var hvidligt udflåd, når I tørrede jer, og hvor lang tid efter fødte i?
Jeg er som sådan ikke så nervøs for at skulle føde inden så længe - om 9 dage er jeg jo 37+0 og derfor inden for det normale, men min mand er i Tyrkiet fra på tirsdag og frem til d. 14. september med vores to store børn, så jeg vil jo nødig have, at han skulle misse fødslen!
Jeg har hele tiden regnet med at skulle gå over tid igen, men nu er jeg ikke så sikker mere!
Jeg tror sgu, jeg ligger mig på sofaen fra nu, og indtil han kommer hjem igen!
Fortæl tøser!