Tynen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. maj 2009

Tut

Hej tynen,

Er i kommet frem til et navn til lillebror?

Her er Nana og Oliver stadig top 1. - Så nu venter vi kun på at få kønnet at vide  Sjovt nok skal vi til MD-scanning d. 13/7 - På Noah's 2 års fødselsdag.

Mette 11+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2009

Tynen

Nej, overhovedet ikke!!
Hvis I pludselig hører en mindre eksplosion, så er det nok bare mig der er gået amok.. Tænker som en gal

Uhh.. Det kan ellers snart blive juli! Synes virkelig tiden går alt for stærkt og er bange for at jeg slet ikke når at opfatte at jeg har været gravid igen...

Lidt sjovt at det falder på Noahs fødselsdag
Har du nogen anelse om hvad du tror der ligger derinde?

Anmeld

18. maj 2009

Tut

Tynen skriver:

Nej, overhovedet ikke!!
Hvis I pludselig hører en mindre eksplosion, så er det nok bare mig der er gået amok.. Tænker som en gal

Uhh.. Det kan ellers snart blive juli! Synes virkelig tiden går alt for stærkt og er bange for at jeg slet ikke når at opfatte at jeg har været gravid igen...

Lidt sjovt at det falder på Noahs fødselsdag
Har du nogen anelse om hvad du tror der ligger derinde?

Alle siger at det er en pige.

Men jeg har ikke selv nogen følelse.

Da jeg ventede Noah drømte jeg om drenge hele tiden. Denne gang har jeg ikke drømt om baby så tit, men jeg drømte én gang at det var en lille pige.

Men nu må vi se - jeg synes bare der er lang tid til scanning når jeg kun er 11+2

Jeg er så hamrende nysgerrig...

Anmeld

18. maj 2009

Ny mor

Hva´ hvis det er en dreng, Tut?

Birgitte, som havde alverdens drømme om piger da jeg ventede Julius...hm....

Anmeld

18. maj 2009

Tut

Ny mor skriver:

Hva´ hvis det er en dreng, Tut?

Birgitte, som havde alverdens drømme om piger da jeg ventede Julius...hm....

Så er han da meget velkommen

Og så skal han jo nok hedde Oliver.

Har i nogen navne i tankerne?

Anmeld

18. maj 2009

Tynen

Jeg synes bare der er så mange ting der er anderledes denne gang..
Får overhovedet ikke skrevet noget ned om Lillebror
Det irriterer mig bare, for jeg går jo bare herhjemme..
Med Stella skrev jeg ned hver evig eneste dag, men jeg kan slet ikke overskue at åbne min kalender og se i øjnene at jeg ikke har fået skrevet noget siden januar - Øv! Hvor er jeg nederen!!

Min første tanke var faktisk også en pige (Altså til dig   ) men i sidste ende kan det jo være så uendelig ligemeget!

Anmeld

18. maj 2009

Tut

Jeg synes bare der er så mange ting der er anderledes denne gang..
Får overhovedet ikke skrevet noget ned om Lillebror
Det irriterer mig bare, for jeg går jo bare herhjemme..
Med Stella skrev jeg ned hver evig eneste dag, men jeg kan slet ikke overskue at åbne min kalender og se i øjnene at jeg ikke har fået skrevet noget siden januar - Øv! Hvor er jeg nederen!!

Min første tanke var faktisk også en pige (Altså til dig   ) men i sidste ende kan det jo være så uendelig ligemeget!

Jeg har det på samme måde.

Med Noah lavede jeg en "mors dagbog" om graviditeten, fra den dag i testede positivt til fødslen.

Men NU - ingenting.... Har også så dårlig samvittighed.

Det eneste jeg har skrevet er et par linier til vores hjemmeside om hvordan graviditeten er.

Grunden til at jeg tror det er en pige jeg venter, er at jeg har kvalme- kaster op - og har fået større bryster. Og jeg havde ingen kvalme med Noah og mine bryster voksede ikke.

Men på den anden side - Du venter en dreng og du har også haft (har stadig?) kvalme... Så det har vidst ikke så meget med kønnet på baby at gøre.

Anmeld

18. maj 2009

Ny mor

Tut skriver:

Noah & Oliver

Anmeld

18. maj 2009

Nadi

Tut skriver:

Jahhh

Det er så fint et navn! Jeg vil også gerne have Noah på listen over drengenavne, hvis det skulle blive aktuelt igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.