slimprop? (lidt klamt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2012

MMOGM

MorDk skriver:

Grønt? Lugter det?

Troede slimproppen var hvidlig/gullig eller gennemsigtig? Eller med lidt blod i evt.

Spændende... jeg har haft øget udflåd... vandigt... og lidt mælkehvidt udflåd. INGEN slim props lign. ting ...

Det lygter ikke, men er lidt gummi agtigt. Mere end normalt udflåd synes jeg  hihi.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

MMOGM

MortilElias2010 skriver:

Hæftede mig også ved grønt  

Min slimprop gik om morgenen dagen efter termin og fødte 2 dage senere. Men der var ikke skyggen af grønt i, så ved ikke om du lige skal Google på det eller ringe til din jm - for den farve er jo ikke god i forbindelse med graviditet.. uden at male fanden på væggen. 

Det kunne være at jeg lige skulle gøre det så. 

Det er ikke grønt grønt, men heller ikke hvidt. 

Anmeld

2. september 2012

MortilElias2010

Mikkala91 skriver:

Det kunne være at jeg lige skulle gøre det så. 

Det er ikke grønt grønt, men heller ikke hvidt. 

Den eneste forbindelse jeg har til grønt var da de tog mit vand på fødegangen og det viste sig at være grønt, har jeg fået fortalt, og det eneste jeg husker var at der pludselig var flere personer på stuen, men hvad der skete aner jeg ikke. Havde lukkede øjne og koncentrerede mig andetsteds på sengen og min journal er ulæselig og uforståelig så hvor alvorligt det var vides ikke, vores søn havde det storartet fra starten og stadigvæk. Fostervandsforgiftning - er det ikke det det hedder? 

Så tænker også bare lige at checke op på det bare for at få vished hvis nu  Kan være det slet ikke er noget som helst. 

Tillykke med din kommende fødsel, tik tak 

Anmeld

3. september 2012

frk andreasen

Mikkala91 skriver:

Mange tak for dit svar 

Der har ikke været noget tegnblødning endnu, øvøv 

Håber snart der sker noget hiih 

Og tillykke med graviditeten igen 

Tak tak
Krydser figer for der snart sker noget
Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.