slimprop? (lidt klamt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.872 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. september 2012

MMOGM

Godaften de damer 

Er idag i uge 37+4. De sidste par dage, har jeg haft noget sejt/gummi agtigt, lidt grønt udflåd i mine trusser. Kan det være slimproppen? og kan den gå over flere dage?

Sorry at det blev lidt klamt. 

Mange tak for svar 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2012

MMOGM

slet ingen?? 

Anmeld

1. september 2012

Camillos

Mikkala91 skriver:

Godaften de damer 

Er idag i uge 37+4. De sidste par dage, har jeg haft noget sejt/gummi agtigt, lidt grønt udflåd i mine trusser. Kan det være slimproppen? og kan den gå over flere dage?

Sorry at det blev lidt klamt. 

Mange tak for svar 

jeg mener at have læst mig frem til den sagtens kan gå over nogle dage og vil da mene det er slimproppen der er ved at gå. den kan gå flere gange i en graviditet og gendannd sig igen faktiskmen jeg har aldrig selv prøvet det 

Anmeld

1. september 2012

MMOGM

Camillos skriver:

jeg mener at have læst mig frem til den sagtens kan gå over nogle dage og vil da mene det er slimproppen der er ved at gå. den kan gå flere gange i en graviditet og gendannd sig igen faktiskmen jeg har aldrig selv prøvet det 

Håber virkelig at det er den hehe  så sker der i hvert fald bare en lille smule .

Anmeld

1. september 2012

Camillos

Mikkala91 skriver:

Håber virkelig at det er den hehe  så sker der i hvert fald bare en lille smule .

jeg kan godt forstå du er ved at  være utålmodig

Anmeld

1. september 2012

MMOGM

Camillos skriver:

jeg kan godt forstå du er ved at  være utålmodig

Ja, man har efterhånden en masse forestillinger om hvordan det lille menneske ser ud hihi

Anmeld

2. september 2012

frk andreasen

Med min datter gik den 2 timer før tegnblødningen kom en klat som den du beskriver .hun kom på terminsdatoen . med min søn gik den 6 uger før temin og det var tyndt og flydende slim i de sidste uger han kom 38+3 den kan godt gå flere gange inden fødslen.. knus Tanja 25+2

Anmeld

2. september 2012

MMOGM

frk andreasen skriver:

Med min datter gik den 2 timer før tegnblødningen kom en klat som den du beskriver .hun kom på terminsdatoen . med min søn gik den 6 uger før temin og det var tyndt og flydende slim i de sidste uger han kom 38+3 den kan godt gå flere gange inden fødslen.. knus Tanja 25+2

Mange tak for dit svar 

Der har ikke været noget tegnblødning endnu, øvøv 

Håber snart der sker noget hiih 

Og tillykke med graviditeten igen 

Anmeld

2. september 2012

MorDk

Grønt? Lugter det?

Troede slimproppen var hvidlig/gullig eller gennemsigtig? Eller med lidt blod i evt.

Spændende... jeg har haft øget udflåd... vandigt... og lidt mælkehvidt udflåd. INGEN slim props lign. ting ...

Anmeld

2. september 2012

MortilElias2010

Hæftede mig også ved grønt  

Min slimprop gik om morgenen dagen efter termin og fødte 2 dage senere. Men der var ikke skyggen af grønt i, så ved ikke om du lige skal Google på det eller ringe til din jm - for den farve er jo ikke god i forbindelse med graviditet.. uden at male fanden på væggen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.