Bor far langt væk??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2009

Carl-Emil's mor

Nu kan jeg jo kun fortælle dig det udfra hvordan jeg er vokset op som barn hvor forældrene ikke var sammen..

Som barn er det langt bedre at den forældre man har sin primær tid med er fuldt ud glad og lykkelig og har et godt fungerende liv, end at man har en mor der går på kompromi med tingene og man så samtidig har en far der "kun" gider en hveranden weekend...

Hvis man så lidt har lyst til at være far så er det vigtigt at den anden forældre har det så optimalt som muligt da det giver børnene en langt større tryghed og på længere sigt langt flere gode oplevelser..

Synes helt klart at du skal flytte hjem til Odense igen hvor din familie vil være og hvor du vil kunne studere

Man behøver ikke en far som sådan hvis han alligevel ikke er rigtig far, så kan man ha et langt bedre liv med en mor og en masse familie omkring en der elsker en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2009

little-star

hvis du helst vil til odense så er det da bare der du ska hen.
det jeg tænker mest på er, du ska overveje om du der hver 2. weekend gider at bruge så mange timer på at køre til ålborg og tilbage igen indtil dine børn er store nok til selv at komme med toget og så udgifterne ved det, om du kan få de ttil at hænge sammen.

min datters far og jeg bor pt 45 min fra hinanden og det fungerer fint med vi skiftes til at hente og bringe, men nu flytter han her i næste mdr og så vil der være 2 timers kørsel mellem os - vi har så lavet den aftale at vi mødes på halvvejen og bytter over, da vi begge på halvvejen har familier vi kan besøge - så ka man jo altid kombinere bytningen med et familiebesøg.
vores datter vil få en del mere køretid/rejsetid, så må vi se hvordan hun tager det.
det jeg tænker mest er at weekenderne hos hendes far blir noget kortere for det blir alligevel halvsent fredag, når vi begge ska hjem fra job inden vi ka komme afsted og lige ledes søndag ska hun tidligere derfra for at nå hjem til mig i ordentlig tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.