Panik- ingen vægtøgning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2012

M (:

FrkRaarup skriver:

Spiser mere end jeg plejer, men det er frugt, brød og sådan istedet.. Så nok derfor

Så har du jo selv forklaringen, hvis de usunde vaner er byttet ud med de sundere (og mere kalorielette) alternativer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2012

FrkRaarup

M (: skriver:

Så har du jo selv forklaringen, hvis de usunde vaner er byttet ud med de sundere (og mere kalorielette) alternativer..

Jeg bliver bare hurtig bekymret 

Tak for svar

Anmeld

31. august 2012

FrkRaarup

FrkZier skriver:

det er der ingen grund til at gå i panik over, det helt normalt

Taaaark

Anmeld

31. august 2012

Vivian87

Jeg begyndte først rigtig at tage på efter uge 30

Anmeld

31. august 2012

FrkRaarup

Vivian87 skriver:

Jeg begyndte først rigtig at tage på efter uge 30

Sådan johan!!!

Taaaak

Anmeld

31. august 2012

LauraL

FrkRaarup skriver:

Som overskriften siger, ja så tager jeg ikke rigtig på!

Jeg er 12+4 idag, og har kun taget 5-600g på. Selvom maven vokser og den så småt begynder at se gravid ud!

(er overvægtig)

Er dette normalt ? Please, hjælp!

Hejsa...

Jeg er idag 18+4 og er 1 kg lettere end da jeg blev gravid.. Jeg er normal vægtig med en BMI på 24...
Min jordemoder siger det er helt okay og meget forskelligt hvor meget og hvornår man begynder at tage på..
Og hun beroligede mig med at baby nok skal tá det den har brug for og hvis nogen kommer i underskud så er det mig...

Så tá du det bare helt roligt og nyd at du måske ikk ender med at tá 30 kg på som du så skal sloges med bagefter.... :-)

Pøj pøj med graviditeten... Go weekend, kh Laura

Anmeld

31. august 2012

Faith

I begge mine graviditeter tog jeg stort set ikke på før jeg var i uge 20 ca. Intet unormalt i det så længe babyen tager på og man selv har det godt. I begge mine graviditeter har jeg kun taget knap 10 kg på. Jeg vejer normalt 57 kg og har ikke vejet mere end 67 nogen af gangene. Alle mine børn kom ud og var sunde og raske

Anmeld

31. august 2012

AnthonsMor

FrkRaarup skriver:

Jeg er 12+4 idag, og har kun taget 5-600g på. Selvom maven vokser og den så småt begynder at se gravid ud!

(er overvægtig)

Jeg tror du skal være glad for, at du ikke har taget mere på.. Babyen vejer jo nærmest ingenting endnu, i hvert fald ikke nok til en stor vægtstigning.. bare vent, den skal nok komme

Men det er i hvert fald helt normalt

Held og lykke med bebsen

Anmeld

31. august 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
FrkRaarup skriver:

I er bare de bedste

Taaaak

Har bare hørt om folk der tager både 10,20 og 30kg på... og tænker at hvis jeg er en af dem, så har jeg snart travlt!

Men jeg kan ikke længere spise chips, slik, pizza og andre fede ting

Du skal da ikke stræbe efter at være en af dem, der tager 20-30 kg på De kg skal jo også smides igen bagefter!

Jeg tog selv hhv 13 og 17 kg på (er også overvægtig) og satser på at holde mig omkring de 10-12 kg denne gang. Jeg er nu 16+6 og har taget ca 300 gram på

Så jeg

/ Taco78 

Anmeld

31. august 2012

Linsi

FrkRaarup skriver:

(er overvægtig)

det skal du slet ikke bekymre dig om søde.. jeg har tabt 15kg i min graviditet er i uge 36 nu. Jordemoder siger det er super, det samme gør lægen.. havde en bmi på31 så det er bare barnet der tager meget hvis du ikke tager på. Men nu er du jo ikke så langt henne, for oftes tager man på i de sidste tre mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.