Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Som overskriften siger, ja så tager jeg ikke rigtig på!
Jeg er 12+4 idag, og har kun taget 5-600g på. Selvom maven vokser og den så småt begynder at se gravid ud!
(er overvægtig)
Er dette normalt ? Please, hjælp!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Som overskriften siger, ja så tager jeg ikke rigtig på! Jeg er 12+4 idag, og har kun taget 5-600g på. Selvom maven vokser og den så småt begynder at se gravid ud! (er overvægtig) Er dette normalt ? Please, hjælp!
Ja, det er helt normalt ikke at tage ret meget på i starten og under graviditeten, og specielt, hvis man er overvægtig fra starten af. Kan evt. anbefale denne side, hvor du kan beregne hvor meget du ca. "bør" tage på i de forskellige uger..
I er bare de bedste
Taaaak
Har bare hørt om folk der tager både 10,20 og 30kg på... og tænker at hvis jeg er en af dem, så har jeg snart travlt!
Men jeg kan ikke længere spise chips, slik, pizza og andre fede ting
M (: skriver: Ja, det er helt normalt ikke at tage ret meget på i starten og under graviditeten, og specielt, hvis man er overvægtig fra starten af. Kan evt. anbefale denne side, hvor du kan beregne hvor meget du ca. "bør" tage på i de forskellige uger..
Skulle have taget 1.75kg på, på nuværende tidspunkt ?
FrkRaarup skriver: Skulle have taget 1.75kg på, på nuværende tidspunkt ?
Spiser du som du plejer, eller kan den manglende vægtøgning forklares af, at du dagligt indtager færre kalorier end du gjorde før du blev gravid?
Hov.. Burde veje lidt over 1kg. mere på nuværende tidspunkt.
FrkRaarup skriver: Som overskriften siger, ja så tager jeg ikke rigtig på! Jeg er 12+4 idag, og har kun taget 5-600g på. Selvom maven vokser og den så småt begynder at se gravid ud! (er overvægtig) Er dette normalt ? Please, hjælp!
det er der ingen grund til at gå i panik over, det helt normalt
M (: skriver: Spiser du som du plejer, eller kan den manglende vægtøgning forklares af, at du dagligt indtager færre kalorier end du gjorde før du blev gravid?
Spiser mere end jeg plejer, men det er frugt, brød og sådan istedet.. Så nok derfor
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128