Ven i nød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2012

Rikkeas

babyone skriver:

Jeg ville også hjælpe en ven, man ved aldrig om man selv for brug for det samme.

Efter min mening bør tilliden være der i et forhold, til at have overnattende venner på besøg.

Okay. Tak for svaret :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2012

TeamRocket

Rikkeas skriver:

Kan man blive meldt for bedrageri hvis det kun drejer sig om 10 dage? 

Hvis man er uheldig nok vil jeg tro. Jeg kom bare til at tænke på det fordi jeg lige havde læst om hende der er blevet meldt selv om hun kun har haft familie på besøg :-)

Anmeld

31. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Rikkeas skriver:

Kan man blive meldt for bedrageri hvis det kun drejer sig om 10 dage? 

Man kan blive meldt for bedrageri, selvom man ikke har en mand i sit liv. Det er jeg blevet. Så god ide lige at informere kommunen om det

Anmeld

31. august 2012

Rikkeas

PT skriver:

Man kan blive meldt for bedrageri, selvom man ikke har en mand i sit liv. Det er jeg blevet. Så god ide lige at informere kommunen om det

Årh, sikke noget bøvl da.. Men ja, det må jeg nok gøre

Anmeld

31. august 2012

Rikkeas

TeamRocket skriver:

Hvis man er uheldig nok vil jeg tro. Jeg kom bare til at tænke på det fordi jeg lige havde læst om hende der er blevet meldt selv om hun kun har haft familie på besøg :-)

Årha.. Så må jeg gøre det..

Anmeld

31. august 2012

Mette 28

Rikkeas skriver:

Jeg har en gammel kammerat som jeg gik i 10. klasse med for 5-6 år siden, som lige er flyttet til Odense, hvor jeg bor. Han er startet på sin uddannelse, men har intet sted at være indtil om 10 dage, hvor han får sin egen lejlighed.

Han har spurgt, om han må sove på min sofa indtil da, og jeg tænker " jada, selvfølgelig" MEN.. hvad siger kæresten min?

Mig og kammeraten har kysset lidt dengang, men det betyder jo intet den dag idag. Jeg vil gerne hjælpe hvor jeg kan, så jeg har spurgt manden hvad han siger til det. Vi bor ikke sammen, men han kan jo bare være her de dage, hvor kammeraten er her.

Jeg tænkte, at han kunne sove på min datters værelse i de 10 dage, og hun så sov inde ved mig og manden.. Han vil endda give op til 400 kr for at være her i 10 dage.

Alligevel tænker jeg; hvordan ville jeg selv have det?

Men jeg vil bare SÅ gerne hjælpe alle.

Hvad havde DU gjort?

Jeg hjælper altid hvor jeg kan, sådan er jeg nok bare... Men hvis din kæreste har noget imod det kan han da tilbyde ham at være hos ham i de 10 dage

Anmeld

31. august 2012

Rikkeas

Mette 28 skriver:

Jeg hjælper altid hvor jeg kan, sådan er jeg nok bare... Men hvis din kæreste har noget imod det kan han da tilbyde ham at være hos ham i de 10 dage

Det vil han heller ikke

Anmeld

31. august 2012

FrkZier

Rikkeas skriver:

Jeg har en gammel kammerat som jeg gik i 10. klasse med for 5-6 år siden, som lige er flyttet til Odense, hvor jeg bor. Han er startet på sin uddannelse, men har intet sted at være indtil om 10 dage, hvor han får sin egen lejlighed.

Han har spurgt, om han må sove på min sofa indtil da, og jeg tænker " jada, selvfølgelig" MEN.. hvad siger kæresten min?

Mig og kammeraten har kysset lidt dengang, men det betyder jo intet den dag idag. Jeg vil gerne hjælpe hvor jeg kan, så jeg har spurgt manden hvad han siger til det. Vi bor ikke sammen, men han kan jo bare være her de dage, hvor kammeraten er her.

Jeg tænkte, at han kunne sove på min datters værelse i de 10 dage, og hun så sov inde ved mig og manden.. Han vil endda give op til 400 kr for at være her i 10 dage.

Alligevel tænker jeg; hvordan ville jeg selv have det?

Men jeg vil bare SÅ gerne hjælpe alle.

Hvad havde DU gjort?

jeg havde hjulpet, HVIS kæresten var ok med det jeg går ind for at hjælpe hvor man kan, men jeg ville ikke sætte mit eget parforhol på spil, og hvis kæresten ikke er tilpas ved situationen, er det ikke fair at have vennen sovenede, efter min mening

Anmeld

31. august 2012

Rikkeas

FrkZier skriver:

jeg havde hjulpet, HVIS kæresten var ok med det jeg går ind for at hjælpe hvor man kan, men jeg ville ikke sætte mit eget parforhol på spil, og hvis kæresten ikke er tilpas ved situationen, er det ikke fair at have vennen sovenede, efter min mening

Præcis.. Og kæresten har det ikke godt med det, så det må blive et nej. Man er ikke ansvarlig overfor vennen, men man vil selvfølgelig gerne hjælpe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.