Har svært ved at tie stiller....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

764 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. august 2012

Lund18

Jeg har snart rigtig meget lyst til at fortælle min bedste veninde at vi nu endelig prøver at blive gravide!! Men kæresten og jeg har aftalt at det er imellem os mere med hensyn til at man ikke vil "presses" yderligere og så længe der ikke er nogen bebs i maven så er det jo ikke nødvendigt de ved noget..

Hvordan holder i den lille hemmelighed for jeg selv??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2012

foto på lærred

Lund18 skriver:

Jeg har snart rigtig meget lyst til at fortælle min bedste veninde at vi nu endelig prøver at blive gravide!! Men kæresten og jeg har aftalt at det er imellem os mere med hensyn til at man ikke vil "presses" yderligere og så længe der ikke er nogen bebs i maven så er det jo ikke nødvendigt de ved noget..

Hvordan holder i den lille hemmelighed for jeg selv??

Måske du skal spørge kæresten om han ikke ville være ok med at du fortalte det til din bedste veninde? Det er jo altid rart for os kvinder at have en veninde at betro os til  om det så er positivt (hvis du bliver hurtig gravid) eller måske en skulder til trøst (hvis der går lidt længere tid) Så hvis jeg var dig, ville jeg lige høre kæresten om du ikke kunne sige det til en enkelt veninde.

Held og lykke med projektet.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Collager overført på lærred, wallstickers til børneværelset, dåbsinvitationer

Anmeld

1. september 2012

Mulle82

Vi havde også aftalt at holde det for os selv - jeg har dog fortalt det til 2 veninder med kærestens accept. Havde brug for at vende nogle ting med dem, for ikke at gøre ham helt skør  Tror bare vi kvinder har et større behov for at snakke om det end mændene, er sikker på din kæreste ville synes det var helt okay

Anmeld

4. september 2012

Krabbe4

Vi havde også aftalt at projektet skulle være en hemmelighed, men efter lidt tid blev vi enige om at fortælle én veninde det, som vi begge snakker rigtig godt med, og det var faktisk en lettelse for os begge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.