hudprodukter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2012

Klokkeblomst88

Jeg er vild med Murad - og man kan få dem billigere over nettet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2012

FrkDitte

maria_wlt skriver:

Hvor køber du de olier henne? 

Hørfrøolien (som vist også hedder Linolie) køber jeg i superbrugsen.. den står sammen med alle de andre olier.. 

Skrub huden godt med en handske i badet og bagefter når huden er helt tør, så på med olien.. din hud bliver som en babynumse 

Arganolien har jeg købt over nettet

http://www.signatura.dk/shop/sard-560s.html

Arganolie er også supereffektivt til håret.. du får det lækreste hår af det.. 

D.

Anmeld

31. august 2012

Muffin_girl

Lone H. skriver:

Hvad bruger i af hudprodukter ?
jeg har indtil nu brugt en fra yves noget men vil bare gerne have noget ordentligt

Jeg ELSKER Biotherm, men det er lidt pebret .. 

Ellers køber jeg creme fra Brugsen, det der änglamark, uden parfume osv.. Det er jeg også glad for .. 

Anmeld

31. august 2012

maria_wlt

FrkDitte skriver:

Hørfrøolien (som vist også hedder Linolie) køber jeg i superbrugsen.. den står sammen med alle de andre olier.. 

Skrub huden godt med en handske i badet og bagefter når huden er helt tør, så på med olien.. din hud bliver som en babynumse 

Arganolien har jeg købt over nettet

http://www.signatura.dk/shop/sard-560s.html

Arganolie er også supereffektivt til håret.. du får det lækreste hår af det.. 

D.

TAK

Anmeld

31. august 2012

BabyMus

Origins.

Anmeld

2. september 2012

Tullepigen90

Jeg bruger Medex, som kun forhandles hos kosmetologer og på skønhedsklinikker. Jeg har prøvet stortset ALT som findes til min hud, da jeg har en problemhud, men intet er så fantastisk godt og giver mig en så smuk hud og dejlig følelse som Medex!!

Efter jeg fik overtalt min mor og veninde til at prøve det er de næsten også kommet til at se 10 år yngre ud, men generelt tror jeg at det er meget individuelt hvad der er godt for os med hensyn til hudpleje

Anmeld

4. september 2012

alonso

Jeg bruger produkter fra Balance me, de er super lækre, de kan fås hos www.tankestrejf.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.