hudprodukter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.287 visninger
16 svar
0 synes godt om
30. august 2012

LRJ

Hvad bruger i af hudprodukter ?
jeg har indtil nu brugt en fra yves noget men vil bare gerne have noget ordentligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2012

ModerNatur

Clinique.. Intet mindre.. havde prøvet en JUNGLE af mærker inden jeg følte jeg fandt hvad jeg vil have!..

Det virker bare..

Anmeld

30. august 2012

Frk.Nissen

Clinique og estee lauder

Anmeld

30. august 2012

FrkDitte

Lone H. skriver:

Hvad bruger i af hudprodukter ?
jeg har indtil nu brugt en fra yves noget men vil bare gerne have noget ordentligt

Jeg bruger Shiseido Future Solution. Det er ret dyrt, men den lille bøtte ansigtcreme jeg købte i februar er der endnu 1/3 del tilbage af.. 

Til rsten af kroppen bruger jeg ren hørfrøolie eller arganolie.. det får du en superlækker hud af..

D.

Anmeld

30. august 2012

LRJ

Issa skriver:

Clinique.. Intet mindre.. havde prøvet en JUNGLE af mærker inden jeg følte jeg fandt hvad jeg vil have!..

Det virker bare..

Tak vil jeg bestille lidt hjem af så

Anmeld

30. august 2012

Kamulla

årh har prøvet SÅ meget.. er ret glad for serien fra Sheseido (staves??) altså deres cremer osv..

men pt. bruger jeg Vichy til vask af ansigtet osv.. og så bruger jeg mandel olie i ansigtet morgen og aften når ansigtet vaskes..

Anmeld

30. august 2012

LRJ

Kamulla skriver:

årh har prøvet SÅ meget.. er ret glad for serien fra Sheseido (staves??) altså deres cremer osv..

men pt. bruger jeg Vichy til vask af ansigtet osv.. og så bruger jeg mandel olie i ansigtet morgen og aften når ansigtet vaskes..

Okay tak må vist prøve mig frem hvilken der er bedst for min hud

Anmeld

30. august 2012

maria_wlt

FrkDitte skriver:

Jeg bruger Shiseido Future Solution. Det er ret dyrt, men den lille bøtte ansigtcreme jeg købte i februar er der endnu 1/3 del tilbage af.. 

Til rsten af kroppen bruger jeg ren hørfrøolie eller arganolie.. det får du en superlækker hud af..

D.

Hvor køber du de olier henne? 

Anmeld

30. august 2012

Kloster

Hej.

Jeg bruger Biotherm 3i1 rens.

Lancome serum (den blå og den sorte)

Den sorte lancome dagcreme ell Biotherm Aquasource dag/nat.

Og lancome øjencreme om aftenen.

Jeg har før prøvet meget forskelligt, men for mig, er Biotherm og Lancome virkelig luksus og kvalitet for min hud...

Anmeld

30. august 2012

LR85

jeg bruger Comwell's produkter og er meget glad for dem faktisk.

de er ikke fyldt med så meget unødvendigt, som mange a de andre mærker er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.