hæklede dyr pris?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2012

anjadahl

Så tager jeg da alt for lidt for mine ting men det er nu heller ikke fordi jeg skal tjene på dem  Tager 175 kr for en flodhest i den størrelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2012

Laulund87

anjadahl skriver:

Så tager jeg da alt for lidt for mine ting men det er nu heller ikke fordi jeg skal tjene på dem  Tager 175 kr for en flodhest i den størrelse

Jeg synes dine priser er helt fair! Selvfølgelig skal man have lidt oveni materialerne, men jeg ville aldrig give 500 kr som en anden foreslår

Min mor har lige lavet sådan en flodhest til min datter og den kostede 150 kr i materialer, så 400-500 kr synes jeg er for groft.

Anmeld

30. januar 2013

LouiseSchytte

Kitty-Katten skriver:

Hej
Jeg har efterhånden hæklet en hel del bamser. Har nu så mange at jeg overvejer at sælge nogen. Men hvordan fastsætter man en pris på sådan nogen. Synes det er meget svær. I kan se billeder af nogen af de ting jeg har lavet hvis i trykket ind på min profil og ser de tråde jeg har lavet. Der er vidst to tråde.
Har for nyligt hæklet en flodhest på knap en meter. Hvad kan man tage for den fx?
:-)

Det er en virkelig fin flodhest, er helt forelsket i den!!! har forsøgt at få fat i opskriftet en i flere uger, er det sådan at du ligger inde med den?

jeg ved at man kan få den på flere hjemmesider, men så tager de en formuge for den i fragt

Anmeld

30. januar 2013

Julemusen

Nej det har jeg desværre ikke. Har hæklet i frihånd. Men den er måske på en blog hvis du søger på Google :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.