hæklede dyr pris?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.573 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. august 2012

Julemusen

Hej
Jeg har efterhånden hæklet en hel del bamser. Har nu så mange at jeg overvejer at sælge nogen. Men hvordan fastsætter man en pris på sådan nogen. Synes det er meget svær. I kan se billeder af nogen af de ting jeg har lavet hvis i trykket ind på min profil og ser de tråde jeg har lavet. Der er vidst to tråde.
Har for nyligt hæklet en flodhest på knap en meter. Hvad kan man tage for den fx?
:-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2012

JulieE

Jeg synes det er rigtig svært at prissætte sine hobbyting.... Jeg har solgt nogle ting, jeg har hæklet, hvor jeg regnede materialeprisen ud (sådan ca, bare) og så lagde jeg en lille fortjeneste til  F.eks hæklede jeg mumitrolde (ca 12 cm høje) til en kollega og dem tog 50 kr stk for  

Anmeld

30. august 2012

Bebsen

Hvor er den bare fin! Min veninde har lige fået en lille søn, og jeg er på udkig efter en lidt mere personlig gave, end bare noget fra en hylde
Har du en ide om hvad du vil have for den?

Kh Ida.

Anmeld

31. august 2012

Julemusen

Nej det ved jeg desværre ikke endnu:-(

Anmeld

31. august 2012

babyone

Den er super fin

Det er altid svær at sætte pris på ting, og specielt det man selv har lavet, man har som regel hang til at undervurdere det man selv har lavet.

Ligeledes syntes jeg tit det er sådan med unika ting, at folk ikke vil betale medmindre der er et navn bag, og mange tager det forgivet for det er bare lige. Nej det er ikke bare lige, det tager lang tid

Alt efter garn kvalitet mm. så ville jeg for en sød fætter som ham på billedet give mellem 4-550 kr.

Skulle den sælges i en butik, var prisen nok væsentlig højere, men så længe man ikke er erhvervdrivende, så tænker jeg også lidt at man gør det fordi man kan lide det.

Anmeld

31. august 2012

Julemusen

Ja materiale alene var på de Ca 200 kr. Brugte 4 aftner på den. Så havde også tænkt 500 kr. Men fragt vil blive Ca 100 kr så render det jo pludselig op. Er svært synes jeg. :-$

Anmeld

31. august 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Hej
Jeg har efterhånden hæklet en hel del bamser. Har nu så mange at jeg overvejer at sælge nogen. Men hvordan fastsætter man en pris på sådan nogen. Synes det er meget svær. I kan se billeder af nogen af de ting jeg har lavet hvis i trykket ind på min profil og ser de tråde jeg har lavet. Der er vidst to tråde.
Har for nyligt hæklet en flodhest på knap en meter. Hvad kan man tage for den fx?

Den er bare så fin! Synes 400,- + evt. Porto. ville være erimelighed pris når den nu er så stor som den er.

Anmeld

31. august 2012

VIPpigen

Nu syer jeg kun. Men mine priser er regnet på materiale, og hvor lang tid jeg lige har lagt i arbejdet. 

Anmeld

31. august 2012

TeamRocket

Vi har den hyggeligeste butik i byen hvor der bliver solgt hjemmelavede ting- en pænt stor elefant dernede koster 300. Det synes jeg er en god pris. Hvertfald for mig som kunde, køber stort set alle gaver i den butik :-D

Anmeld

31. august 2012

Frk. Himmelblå

Kitty-Katten skriver:

Hej

Flodhesten ville jeg give 350 kr for. Med det forbehold, at den holder! Altså, at den ved almindelig halv-vild leg ikke lige pludselig begynder at løbe (i trådene ikke bogstaveligt!)

Hekler du en tilsvarende elefant, kan du stoppe en rangle inden i snablen og vupti - 399.- kr. 

Noget i den dur.

Små pyntedyr/rangler (15 cm-agtigt) vil jeg sige 89.- kr til..

Mit bud.

De er så FINE  de dyr!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.