Hjælp mig vil så gerne tabe mig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2012

LR85

HeidiW86 skriver:

Årh så du følger den ikke slavisk, men mere som en guide??

Jeg følger den så langt hen a vejen jeg synes det er 'sjovt'

Hvis først det bliver en irritation, kan det være lige meget. 

Nogen dage når man fx spiser ude, hjemmebagt brød eller andet som man ikke ved energiinformationerne om, springer jeg dem bare over eller laver er ca tal. 

Jeg scanner og vejer de fleste ting, så længe jeg synes det er lidt sjovt. (skriver de mest brugte ting på en lille lap inde i skabet, som fx 2 skriver ost som jeg altid får til morgenmad)

I går spiste jeg lige lidt nødder, og så fandt jeg 'nødde' i søge funktionen og skrev bare et ca gram som jeg troede. Mest a alt for igen a se disponeringen over ens indtag. 

Den viser tydeligt hvor meget man har indtaget og hvor meget man 'mangler'

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2012

Stivdie

HeidiW86 skriver:

dÅrh piger har Bare så meget brug for noget motivation!!!
Inden min graviditet tabte jeg mig 15 kg og under graviditeten tog jeg kun 8 kg på, de er røget men kan se på vægten at den lige så stille begynder at stige!!
Jeg mangler at tabe mig 15 kg efter jeg for 2 år siden var på anti depressiv!!
Men jeg kan slet slet ikke komme igang!!
Hvordan starter jeg op, så jeg kan ændre min livsstil ugen???

Har du ikke en god veninde/søster/etc der bor i nærheden som du kunne lave en motionsaftale med? Det er noget af det der har virket bedst for mig! Aftal en fast dag og en motionsform, fx. mandag og torsdag; 5 km barnevognsræs eller onsdag; fitness. Det bliver meget lettere at komme afsted, når man ved at nogen venter på en, og min erfaring er, at rigtig mange faktisk bare venter på sådan en invitation til motion. Jeg har i hvert fald ikke fået nej ret mange gange :-)
Det har varieret lidt hvem jeg motioneret med, både mine to bedste veninder, kæresten og min bror har stået for skud gennem tiden :-)
Så det er bare at komme i gang og få den der forbrænding op :-)
Held og lykke!

Anmeld

31. august 2012

Holbæktrunten

HeidiW86 skriver:

Sys bare det svært når man skal skrive feks aftensmad ind!?

Du kan lave dine egne opskrifter og så skrive hvor mange g af portionen du spiser - det er et ca tal, men det er bedre end ingenting...

Sådan gør jeg i hvert fald, for resten af familien skal ikke lide under at jeg er blevet for fed. Dog er min mand heldigvis meget støttende, og han har jo ret når han siger at det ikke kun er mig det er sundt for.

Jeg prøver at gemme eller træne så jeg kan spise 2500-3000 KJ til aften - både fordi at jeg gerne vil kunne lave almindelig mad (og så selv spare lidt på sovsen og gnaske en ekstra gulerod), men også fordi at jeg simpelthen ikke kan sove hvis jeg er sulten.

Dage hvor der fx kun er rester fra dagen i forvejen til min mand og søn, spiser jeg gerne en bolle og salat eller rugbrød. Det er billigt både for min KJ konto men også for husholdningen :0)

Anmeld

1. september 2012

Shoppingmor

Jeg bruger også www.shapeupclub.com, og er MEGA begejstret for siden, fordi det simpelthen er SÅ nemt  Jeg har på knap 6 uger tabt 6 kilo, så jeg er SÅ tilfreds, mangler nu kun 10 kilo mere, så er jeg en lykklig og slank kvinde igen

Hvad angår motivation, så har jeg besluttet at belønne mig selv med at hvert tabt kilo udløser 100 kr til mig selv til indkøb af sko, jeg er p.t. ved at spare op til et par superfede Manolo Blahnik sko  Derudover så kommer lysten til at gøre mere ud af sig selv (tage sol, makeup, smykker, ordne fødder, ordne negle etc.) hos mig i takt med at jeg taber mig, og så er jeg iøvrigt mega stolt over at mine børn snart får deres slanke mor tilbage

Bare et par tips, som du måske kan bruge...

Anmeld

1. september 2012

Francisca

Dukan kuren?

Bogen er lige udkommet på dansk

Jeg har været på den i halvanden uge og tabt mig 4,1kg

skal også tabe 15kg i alt

Jeg syntes den er genial.

Gider ikke alt det der hvor man skal måle og veje og bruge tid på at skrive ind osv.

Nej der her er lettere for du må spise ALT det protein du vil.

Som f.eks Oksekød bøffer laks rejer tun torsk krebs kalvekød you name it. også må du få 1liter mælkeprodukt om dagen ( og det skal siges det er MEGET ) Så de dage hvor man skal spise grøntsager så kan man lave en lækker ret med salat eller rodfrugter osv.

jeg er super glad for kuren ihvertfaldet. kræver ingen tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.