Hjælp mig vil så gerne tabe mig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.773 visninger
14 svar
1 synes godt om
30. august 2012

HeidiW86

Årh piger har Bare så meget brug for noget motivation!!!
Inden min graviditet tabte jeg mig 15 kg og under graviditeten tog jeg kun 8 kg på, de er røget men kan se på vægten at den lige så stille begynder at stige!!
Jeg mangler at tabe mig 15 kg efter jeg for 2 år siden var på anti depressiv!!
Men jeg kan slet slet ikke komme igang!!
Hvordan starter jeg op, så jeg kan ændre min livsstil ugen???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2012

Holbæktrunten

HeidiW86 skriver:

Årh piger har Bare så meget brug for noget motivation!!!
Inden min graviditet tabte jeg mig 15 kg og under graviditeten tog jeg kun 8 kg på, de er røget men kan se på vægten at den lige så stille begynder at stige!!
Jeg mangler at tabe mig 15 kg efter jeg for 2 år siden var på anti depressiv!!
Men jeg kan slet slet ikke komme igang!!
Hvordan starter jeg op, så jeg kan ændre min livsstil ugen???

Madlog.dk har hjulpet mig virkelig meget

Anmeld

30. august 2012

FrkZier

Holbæktrunten skriver:

det var også en kæææmpe hjælp her

Anmeld

31. august 2012

HeidiW86

Holbæktrunten skriver:

Sys bare det svært når man skal skrive feks aftensmad ind!?

Anmeld

31. august 2012

Bassemor<3

Jeg vil helt klart også sige madlog !! Jeg har brugt det i 7 uger nu, og har tabt 8 (!!!!) kg !!

I forhold til at skrive aftensmaden ind, så skriver jeg bare hver ting for sig. hellere slumre sig frem end ikke at skrive noget

Anmeld

31. august 2012

LR85

Jeg bruger en APP der hedder 'shape up' og giver dig ret i at jeg i starten synes det var vildt irriterende a skrive alt ind og veje alt, men der gik hurtigt lidt hobby i den og det med at følge med i hvor meget man indtager blev til en sport og sjov ting. 

Og det er meget motiverende. 

I dag spiste jeg lyst franskbrød med smør og chokoladepålæg 

Og det gør så a jeg har opbrugt halvdelen a mine kalorier jeg må indtage. -så her til frokost vidste jeg at jeg ikke havde mange kalorier tilbage, så har kun spist en halv banan, for at kunne få lidt aftensmad også. Vi skal nemlig have lækker mad og gæster, så på den måde bliver man god og opmærksom på hvad man indtager og prioritere og disponere. 

Jeg bruger fen mest til inspiration og lidt fastholdelse i mit største problem, nemlig a spise for meget og for store portioner

Anmeld

31. august 2012

JulieAlex89

LR85 skriver:

Jeg bruger en APP der hedder 'shape up' og giver dig ret i at jeg i starten synes det var vildt irriterende a skrive alt ind og veje alt, men der gik hurtigt lidt hobby i den og det med at følge med i hvor meget man indtager blev til en sport og sjov ting. 

I dag spiste jeg lyst franskbrød med smør og chokoladepålæg 

Og det gør så a jeg har opbrugt halvdelen a mine kalorier jeg må indtage. -så her til frokost vidste jeg at jeg ikke havde mange kalorier tilbage, så har kun spist en halv banan, for at kunne få lidt aftensmad også. Vi skal nemlig have lækker mad og gæster, så på den måde bliver man god og opmærksom på hvad man indtager og prioritere og disponere. 

Jeg bruger fen mest til inspiration og lidt fastholdelse i mit største problem, nemlig a spise for meget og for store portioner

Anmeld

31. august 2012

HeidiW86

Bassemor<3 skriver:

Jeg vil helt klart også sige madlog !! Jeg har brugt det i 7 uger nu, og har tabt 8 (!!!!) kg !! /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12392.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

I forhold til at skrive aftensmaden ind, så skriver jeg bare hver ting for sig. hellere slumre sig frem end ikke at skrive noget /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12371.gif" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Må sgu bare stramme mig an!!!

Anmeld

31. august 2012

HeidiW86

LR85 skriver:

I dag spiste jeg lyst franskbrød med smør og chokoladepålæg /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12404.png" alt="" />

Årh så du følger den ikke slavisk, men mere som en guide??

Anmeld

31. august 2012

Lone Jakobsen

jeg har faktisk aldrig før kastet mig ud i nogen former for slanke sider, men må dog indrømmet at jeg er faldet for madlog.

som andre skriver så er det utroligt nemt, og selv om der er dage hvor jeg helt opgiver at skrive ned.... ja så går det faktisk rigtigt godt.

jeg har tabt 3 kilo på 3 uger (og havde ellers kun sat mig til at tabe ½ kilo pr. uge)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.