Spørgsmål til spontan abort!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2012

Anonym trådstarter

Tak for svar piger!

Hun skal til NF d. 11 håber det viser et sundt og rask foster

Men tvivler.. Lægen er om gang skidt, skiftede selv derfra.. Vagtlægen ville heller ikke henvise til scanning selvom hun sad og græd af smerter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2012

aarhusmor

miig1989 skriver:

Okay, det jeg ked af at høre.

Du må undskylde, hvis mit spørgsmål kom for tæt på så

Tak og det skal du ikke tænke på Jeg er vant til at skrive om det på nettet, omend mest i et andet forum. Men da vi er stoppet med at prøve har jeg givet slip på det. Heldigvis har vi fået en søn

Anmeld

31. august 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Hvad pokker sker der for den læge???? 

Nej man kan ikke have et dødt foster i livmoderen,også blive gravid med et nyt foster.

Ved en MA vil man blive ved med at have et forhøjet HCG niveau,da kroppen tror man stadig er gravid,og idet man skal have et HCG på under 5,for at få ÆL,er det simpelhent ikke en mulighed.

Synes din søster skal skifte læge i en helveds fart,så hun kan blive kontrolleret enten ved blodprøve eller scanning.

Anmeld

1. september 2012

Mutti2

Anonym skriver:

Hej!

Ja nu vil du sikkert grine lidt over denne er tråd men er så f****** frusteret..

Min søster er gravid, og begyndte 9+0 at bløde kraftig med masser af store klumper.. Hvilket vil være en spontan abort. 

Hendes læge vil ikke give hende en scanning/blodprøve you name it. Det skal lige siges hun havde en spontan abort ligefør denne her graviditet. Nu går hun i troen om at hun "lige" har abortede det gamle forster   Det siger hendes læge!

Så mit spørgsmål er : Kan man gode blive gravid uden at udskille det gamle ? 

Jeg tror ikke selv på det meeeeen? 

Håber i kan hjælpe :-)

Hun skal simpelthen have en henvisning til at have testet hendes blod for hcg. Og hvis der er mistanke om at der stadig sidder noget skal hun selvf. Have en henvisning til gynækologisk amb. Hvor de vil foretage en scaning af livmoderen for at se om der sidder noget og er brug for en udskrabning. 

På den anden side, er der ikke grund til at scanne hvis hun har aborteret, og ellers ikke har symptomer på at der stadig sidder noget. 

Hvor længe og hvor kraftigt blødte hun? 

Men hun skal altså have taget den blodprøve så de kan chekke hendes hcg niveau 

Pøj pøj med det 

Anmeld

2. september 2012

Anonym trådstarter

Milla-Victoria's mor skriver:

Hun skal simpelthen have en henvisning til at have testet hendes blod for hcg. Og hvis der er mistanke om at der stadig sidder noget skal hun selvf. Have en henvisning til gynækologisk amb. Hvor de vil foretage en scaning af livmoderen for at se om der sidder noget og er brug for en udskrabning. 

På den anden side, er der ikke grund til at scanne hvis hun har aborteret, og ellers ikke har symptomer på at der stadig sidder noget. 

Pøj pøj med det 

Har blødte i 4 dage ca, og meget kraftigt.. Hendes HCG er alt for lavt siger lægen, men hun skal tage en test næste uge Wtf

Anmeld

2. september 2012

Anonym trådstarter

Milla-Victoria's mor skriver:

Pøj pøj med det 

Har blødte i 4 dage ca, og meget kraftigt.. Hendes HCG er alt for lavt siger lægen, men hun skal tage en test næste uge Wtf

Anmeld

3. september 2012

Snartmortil3

mea skriver:

Hvad pokker sker der for den læge???? 

Nej man kan ikke have et dødt foster i livmoderen,også blive gravid med et nyt foster.

Ved en MA vil man blive ved med at have et forhøjet HCG niveau,da kroppen tror man stadig er gravid,og idet man skal have et HCG på under 5,for at få ÆL,er det simpelhent ikke en mulighed.

Synes din søster skal skifte læge i en helveds fart,så hun kan blive kontrolleret enten ved blodprøve eller scanning.

Ved ikke noget om emnet, men vil bare lige sige at min mor blev gravid med mig få dage efter hun havde aboteret, så HCG behøver ikke at være under 5. Der vil vel altid være undtagelser.

Anmeld

3. september 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger
110811 skriver:

Ved ikke noget om emnet, men vil bare lige sige at min mor blev gravid med mig få dage efter hun havde aboteret, så HCG behøver ikke at være under 5. Der vil vel altid være undtagelser.

Det er simpelhent ikke en mulighed,ligegyldig hvad din mor og dig siger. 

Har din mor haft ÆL dagen efter en abort,har hendes HCG været under 5 da hun aboteret.

Anmeld

3. september 2012

Snartmortil3

mea skriver:

Det er simpelhent ikke en mulighed,ligegyldig hvad din mor og dig siger. 

Har din mor haft ÆL dagen efter en abort,har hendes HCG været under 5 da hun aboteret.

Jeg siger heller ikke, at min mors HCG har været højere end fem. JEg siger bare at alt kan ske kroppen er finurlig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.