Anonym skriver:
Hej!
Ja nu vil du sikkert grine lidt over denne er tråd men er så f****** frusteret..
Min søster er gravid, og begyndte 9+0 at bløde kraftig med masser af store klumper.. Hvilket vil være en spontan abort.
Hendes læge vil ikke give hende en scanning/blodprøve you name it. Det skal lige siges hun havde en spontan abort ligefør denne her graviditet. Nu går hun i troen om at hun "lige" har abortede det gamle forster
Det siger hendes læge!
Så mit spørgsmål er : Kan man gode blive gravid uden at udskille det gamle ?
Jeg tror ikke selv på det meeeeen? 
Håber i kan hjælpe :-)
Jeg syntes nu ikke at der rigtig er noget at grine af 
Jeg mener at lægen er raslende uansvarlig når han hverken vil henvise til scanning eller blodprøve. Det er faktisk ekstremt vigtigt at sikre at hele fosteret er ude af kroppen ved en SA. En ting er at han ikke vil henvise til scanning (hvilket mange læger desværre ikke vil) men han burde have henvist til blodprøve.
Hvis jeg var din søster ville jeg skifte læge og få den hjælp jeg havde brug for og krav på. Og hvis jeg ikke ville skifte læge så ville jeg ringe til vagtlæge eller på anden måde få hjælp. Det er jo lidt forskelligt fra kommune til kommune hvordan det forholder sig. Hun kan også forhøre sig ved jm.
Ellers havde jeg betalt for en scanning selv.
Håber at det hele ordner sig...
Anmeld