Spørgsmål til spontan abort!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.526 visninger
18 svar
0 synes godt om
30. august 2012

Anonym trådstarter

Hej!

Ja nu vil du sikkert grine lidt over denne er tråd men er så f****** frusteret..

Min søster er gravid, og begyndte 9+0 at bløde kraftig med masser af store klumper.. Hvilket vil være en spontan abort. 

Hendes læge vil ikke give hende en scanning/blodprøve you name it. Det skal lige siges hun havde en spontan abort ligefør denne her graviditet. Nu går hun i troen om at hun "lige" har abortede det gamle forster   Det siger hendes læge!

Så mit spørgsmål er : Kan man gode blive gravid uden at udskille det gamle ? 

Jeg tror ikke selv på det meeeeen? 

Håber i kan hjælpe :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2012

miig1989

Anonym skriver:

Hej!

Ja nu vil du sikkert grine lidt over denne er tråd men er så f****** frusteret..

Min søster er gravid, og begyndte 9+0 at bløde kraftig med masser af store klumper.. Hvilket vil være en spontan abort. 

Hendes læge vil ikke give hende en scanning/blodprøve you name it. Det skal lige siges hun havde en spontan abort ligefør denne her graviditet. Nu går hun i troen om at hun "lige" har abortede det gamle forster   Det siger hendes læge!

Aner det ikke :p
Men tror ikke , man kan ?

Anmeld

30. august 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Hej!

jeg er ikke læge, så VED det ikke, men det lyder rimlig usandsynligt

Anmeld

30. august 2012

MilleRasmussen

Først og fremmest er det intet og grine over!!

Jeg kan slet ikke forstå den læge. Jeg havde ondt i 7+4 mener jeg, sygehuset ville først se mig hvis jeg blødte, men det skete aldrig, for de sagde hvis det ikke kun var pletblødning men en abort, skal man være sikker på alt kommer ud af kroppen, det kan rådne op og det gør så ondt og du bliver syg. Taler på min mors vegne som var 12 uger henne!

Anmeld

30. august 2012

Funkystar

Nej nej nej det kan slet ikke lade sig gøre ! Desuden skal man altid have taget en blodprøve hvis der er tvivl om om man aborterer. Man skal være sikker på at at er ude

Anmeld

30. august 2012

aarhusmor

Jeg er uenig med Funkystar. Det kan godt lade sig gøre. Hun kan have en MA, missed abortion der er i livmoderen og ikke kommer ud af sig selv.

Og når man har hcg i kroppen, så er det lettere at blive gravid.

Når hun er i 9 uge, skal hun ringe til akut gynækologisk afdeling. Jeg ved ikke hvor i bor, men her i Århus, er de ekstrem hurtige til at hjælpe og få scannet

Anmeld

30. august 2012

miig1989

aarhusmor skriver:

Jeg er uenig med Funkystar. Det kan godt lade sig gøre. Hun kan have en MA, missed abortion der er i livmoderen og ikke kommer ud af sig selv.

Og når man har hcg i kroppen, så er det lettere at blive gravid.

Når hun er i 9 uge, skal hun ringe til akut gynækologisk afdeling. Jeg ved ikke hvor i bor, men her i Århus, er de ekstrem hurtige til at hjælpe og få scannet

troede jeg godt nok ikke var muligt

Men nu ved jeg da det :p

Hvor ved du det fra ?

Anmeld

30. august 2012

Tona

Anonym skriver:

Hej!

Jeg syntes nu ikke at der rigtig er noget at grine af

Jeg mener at lægen er raslende uansvarlig når han hverken vil henvise til scanning eller blodprøve. Det er faktisk ekstremt vigtigt at sikre at hele fosteret er ude af kroppen ved en SA. En ting er at han ikke vil henvise til scanning (hvilket mange læger desværre ikke vil) men han burde have henvist til blodprøve.

Hvis jeg var din søster ville jeg skifte læge og få den hjælp jeg havde brug for og krav på. Og hvis jeg ikke ville skifte læge så ville jeg ringe til vagtlæge eller på anden måde få hjælp. Det er jo lidt forskelligt fra kommune til kommune hvordan det forholder sig. Hun kan også forhøre sig ved jm.

Ellers havde jeg betalt for en scanning selv.

Håber at det hele ordner sig...

Anmeld

30. august 2012

aarhusmor

miig1989 skriver:

troede jeg godt nok ikke var muligt

Men nu ved jeg da det :p

Hvor ved du det fra ?

fordi jeg har spontan aborteret mange mange mange gange

Anmeld

30. august 2012

miig1989

aarhusmor skriver:

fordi jeg har spontan aborteret mange mange mange gange

Okay, det jeg ked af at høre.

Du må undskylde, hvis mit spørgsmål kom for tæt på så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.