Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Godt at se det stadig kører herinde og Pernille samler tropperne Har ikke glemt jer, bare haft travlt Håber ellers I alle har det fantastisk og jeresbørn har det godt og vokser til skønt at læse der stadig kommer tråde op herinde
Glæder mig til vi skal ses og ja la os bare selv sørge for mad bare det at vi ses nu vi har fulgt hinanden hele graviditeten det er godt nok fantastisk det mangler man lidt i mødregruppen, altså kende til hinanden inden og under graviteten.
Snakkede vores gruppe da om sidst. Har I også snakket oM mandegruppe
Her er fuld drøn på ungerne alle tre, første skoledag, kayas 4 års og sebastians dåb nu her søndag. MEd kage, Pernille Hjemmebragt
Tristan ska være vandbærer og kaya tørre håret han ska self ha Elvis body under kjolen. På toppen af kagen en Elvis baby med Elvis hår. Og så må vi se om der kommer en Elvis og synger også
Btw, har snakket med mødregruppen om at vi tager vores cykler mod Frederikssund uden unger og bare cafelurer den., mensmændene passer unge Bliver nu meget dejligt at komme ud uden baby på nakken eller Pat
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LotusCPH skriver: Godt at se det stadig kører herinde og Pernille samler tropperne Har ikke glemt jer, bare haft travlt Håber ellers I alle har det fantastisk og jeresbørn har det godt og vokser til skønt at læse der stadig kommer tråde op herinde Glæder mig til vi skal ses og ja la os bare selv sørge for mad bare det at vi ses nu vi har fulgt hinanden hele graviditeten det er godt nok fantastisk det mangler man lidt i mødregruppen, altså kende til hinanden inden og under graviteten. Snakkede vores gruppe da om sidst. Har I også snakket oM mandegruppe Her er fuld drøn på ungerne alle tre, første skoledag, kayas 4 års og sebastians dåb nu her søndag. MEd kage, Pernille Hjemmebragt Tristan ska være vandbærer og kaya tørre håret han ska self ha Elvis body under kjolen. På toppen af kagen en Elvis baby med Elvis hår. Og så må vi se om der kommer en Elvis og synger også Btw, har snakket med mødregruppen om at vi tager vores cykler mod Frederikssund uden unger og bare cafelurer den., mensmændene passer unge Bliver nu meget dejligt at komme ud uden baby på nakken eller Pat
Uh hjemmebag? Skal man frygte for dine gæsters ve og vel?
Vi har ik snakket mandegrupper men vi har oz kun været sammen en enkelt gang.. Næste gang er på torsdag Tror desværre ik der kommer til at blive den helt store fællesoplevelse i min mødregruppe for det er sgu nogle lidt stille damer jeg er blevet sat sammen med!
jeg kommer ud uden bebs hver tirsdag når jeg skal til træning Det er super lækkert at komme hjem med overskud på kontoen og sved på panden Ida springer i øjeblikket så hun er helt umulig Hun vil hverken sove eller spise, kun være hysterisk og skrige når tingene ik lige passer damen Utroligt mor-dårlig! Det er kun engang imellem far får lov til at aflaste lidt! Det er sgu det hårdeste spring vi har haft indtil videre! Det er lidt frustrerende at hun ik spiser for hun vejer stadig ik det hun skal! Hun hoppede en kurve ned da hun tabte sig så meget i starten og nu er hun på vej endnu et hak ned
Glæder mig til at se hvordan min mor tackler en hysterisk unge når hun skal passe hende en halv times tid på fredag når vi er til dyrlæge med ilderen
Team Putte skriver: En lille opsummering af hvad der er i støbeskeen indtil videre Sted: Odense Zoo Dag: Lørdag d. 6. oktober Tidspunkt: ikke fastsat endnu men jeg tænker omkring kl 10-12 så vi får noget ud af dagen Tag familien med til baby.dk's træf for juni-bebser Der er snakket om fælles frokost hvor alle tager noget med. En tager f.eks. salat med, en anden frikadeller, en tredie kylling eller lign. Det skal bare kunne spises koldt og så skal vi nok lige snakke sammen om hvem der tager hvad med Jeg kommer med kage, så en skal evt. tage kaffe med Deltagerlisten indtil videre: LilleLene + Benjamin (Og manden måske?) Eliasogmor + Lillebror (Og Elias og manden måske?) LotusCPH + Sebastian (Uden manden ) Perimo + Oliver (Og måske manden hvis mor ik holder fødselsdag) TeamPutte + Ida og Esben Intet er sat 100% fast endnu og det kunne være rart med et indendørs alternativ til zoo hvis nu vejret bliver dansk! Meld jer til for søren! Jo flere, jo hyggeligere
En lille opsummering af hvad der er i støbeskeen indtil videre
Sted: Odense Zoo
Dag: Lørdag d. 6. oktober
Tidspunkt: ikke fastsat endnu men jeg tænker omkring kl 10-12 så vi får noget ud af dagen
Tag familien med til baby.dk's træf for juni-bebser Der er snakket om fælles frokost hvor alle tager noget med. En tager f.eks. salat med, en anden frikadeller, en tredie kylling eller lign. Det skal bare kunne spises koldt og så skal vi nok lige snakke sammen om hvem der tager hvad med Jeg kommer med kage, så en skal evt. tage kaffe med
Deltagerlisten indtil videre:
LilleLene + Benjamin (Og manden måske?)
Eliasogmor + Lillebror (Og Elias og manden måske?)
LotusCPH + Sebastian (Uden manden )
Perimo + Oliver (Og måske manden hvis mor ik holder fødselsdag)
TeamPutte + Ida og Esben
Intet er sat 100% fast endnu og det kunne være rart med et indendørs alternativ til zoo hvis nu vejret bliver dansk!
Meld jer til for søren! Jo flere, jo hyggeligere
Jeg opper den lige så den ik forsvinder i mængden og folk evt. ik skulle opdage den
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128