Skal vi mødes? Del 2 :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.477 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. august 2012

Team Putte

En lille opsummering af hvad der er i støbeskeen indtil videre

Sted: Odense Zoo

Dag: Lørdag d. 6. oktober

Tidspunkt: ikke fastsat endnu men jeg tænker omkring kl 10-12 så vi får noget ud af dagen

Tag familien med til baby.dk's træf for juni-bebser Der er snakket om fælles frokost hvor alle tager noget med. En tager f.eks. salat med, en anden frikadeller, en tredie kylling eller lign. Det skal bare kunne spises koldt og så skal vi nok lige snakke sammen om hvem der tager hvad med Jeg kommer med kage, så en skal evt. tage kaffe med

Deltagerlisten indtil videre:

LilleLene + Benjamin (Og manden måske?)

Eliasogmor + Lillebror (Og Elias og manden måske?)

LotusCPH + Sebastian (Uden manden )

Perimo + Oliver (Og måske manden hvis mor ik holder fødselsdag)

TeamPutte + Ida og Esben

Intet er sat 100% fast endnu og det kunne være rart med et indendørs alternativ til zoo hvis nu vejret bliver dansk!

Meld jer til for søren! Jo flere, jo hyggeligere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Tidspunkt: ikke fastsat endnu men jeg tænker omkring kl 10-12 så vi får noget ud af dagen

Tag familien med til baby.dk's træf for juni-bebser Der er snakket om fælles frokost hvor alle tager noget med. En tager f.eks. salat med, en anden frikadeller, en tredie kylling eller lign. Det skal bare kunne spises koldt og så skal vi nok lige snakke sammen om hvem der tager hvad med Jeg kommer med kage, så en skal evt. tage kaffe med

TeamPutte + Ida og Esben

Intet er sat 100% fast endnu og det kunne være rart med et indendørs alternativ til zoo hvis nu vejret bliver dansk!

Jeg tror altså ikke manden her vil med

Men ved ikke hvor nemt det bliver at tage noget med, da jeg nok skal med tog og det tager ca 3 timer i tog

Anmeld

30. august 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Team Putte skriver:

TeamPutte + Ida og Esben

Jeg og junior ville egentlig gerne komme, men det er skisme mange timer helt heroppe fra - vi har kun 40km til Skagen.. Hvis vi dukker op, så må vi altså købe mad i zoo, og ikke bidraget til fællesfrokost da vi bliver nødtil at have et pitstop et eller andet sted, hvor vi kan overnatte.. Så det bliver et MÅSKE herfra endnu..  

Anmeld

31. august 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

Jeg tror altså ikke manden her vil med

Men ved ikke hvor nemt det bliver at tage noget med, da jeg nok skal med tog og det tager ca 3 timer i tog

Hehe manden behøver ik med Min kæreste vil bare gerne for at gøre det nemmere for mig at komme frem og tilbage Indtil videre lader det til han er den eneste der gerne vil bruge lørdagen med baby-snak

Det lader til der ik er stemning for fællesspisningen, at flere synes det vil være besværligt, så jeg tror bare vi dropper det og så tager hver især med til sig selv Det skal jo ik være et besværligt møde

Anmeld

31. august 2012

Team Putte

DET Poulsen skriver:

Jeg og junior ville egentlig gerne komme, men det er skisme mange timer helt heroppe fra - vi har kun 40km til Skagen.. Hvis vi dukker op, så må vi altså købe mad i zoo, og ikke bidraget til fællesfrokost da vi bliver nødtil at have et pitstop et eller andet sted, hvor vi kan overnatte.. Så det bliver et MÅSKE herfra endnu..  

Det lader til der ik er stemning for fællesspisningen, at flere synes det vil være besværligt, så jeg tror bare vi dropper det og så tager hver især med til sig selv Det skal jo ik være et besværligt møde

det kunne da være hyggeligt hvis du fandt et sted at pit-stoppe så i kunne komme! Ville gerne tilbyde dig og junior vores gæsteværelse men det hjælper nok ik alverden når vi er fra sjælland

Anmeld

31. august 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Team Putte skriver:

det kunne da være hyggeligt hvis du fandt et sted at pit-stoppe så i kunne komme! Ville gerne tilbyde dig og junior vores gæsteværelse men det hjælper nok ik alverden når vi er fra sjælland

Åh det er sødt af dig og det kunne være hyggeligt - men jeg går lidt og arbejder på en ide om at tage på forlænget weekende hos min veninde som bor på fyn, så kan hende og jeg have søndagen sammen.. Men nu må vi lige se om det lykkes..

Anmeld

31. august 2012

Team Putte

DET Poulsen skriver:

Åh det er sødt af dig og det kunne være hyggeligt - men jeg går lidt og arbejder på en ide om at tage på forlænget weekende hos min veninde som bor på fyn, så kan hende og jeg have søndagen sammen.. Men nu må vi lige se om det lykkes..

Hepper på det lykkes!

Anmeld

31. august 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Team Putte skriver:

Hepper på det lykkes!

Anmeld

1. september 2012

pemiro

Altså her er det kun mig og oliver der kommer, HVIS ikke min mor holder fødselsdag
Meeeen det ved jeg om ca 14 dage når mor er hjemme
Fra ferie....

Anmeld

3. september 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Altså her er det kun mig og oliver der kommer, HVIS ikke min mor holder fødselsdag
Meeeen det ved jeg om ca 14 dage når mor er hjemme
Fra ferie....

Håber mor arter sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.