Første JM-besøg! Ikke bækkenløsning meeen....... :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. august 2012

Muhmi

Det var nu meget dejligt at være afsted og denne gang har jeg fået en JM som jeg føler jeg kan have et godt samarbejde med... Hun var rigtig sød og forstående Dejligt...

Baby er skønnet til at være lidt stor, men "så længe den følger sin egen kurve" DEJLIG hjertelyd 

Vi snakkede sådan lidt om min fødsel af Silas og hun spurgte ind til alt det hun nu skulle spørge om... Men hun synes altså at jeg skulle til at spise noget jern, fordi det svimler for mig og jeg får prikker for øjene... 

Men jeg spurgte hende jo så om hun kunne mærke på mig om jeg har bækkenløsning, fordi jeg ikke aner hvordan det føles, men har ondt når jeg går og generalt bevæger mig... Hun mærkede jo så løs og jeg har ikke bækkenløsning, men symfyseløsning (tror jeg hun kaldte det) og det er simpelthen mit brusk i skambenet der er så blødt at det gør rigtig ondt.. Det kan nemt gå videre til at blive bækkenløsning, men hvis jeg passer på mig selv fra nu af, kan jeg "nøjes" med de smerter jeg har i skamben og haleben, nu her, resten af graviditeten... Men det betyder så at jeg skal passe på med støvsugning, oprydning, sidde i bestemte stillinger, ikke bære tunge ting (Silas) og faktisk, være lidt stillestående resten af graviditeten... 

Hun siger at det højst sansynligt er fordi det er så kort tid siden med Silas at mit skamben ikke er kommet sig ordenligt fra sidst...

Hvordan har i andre klaret den, når i har haft et barn og så faktisk ikke rigtig må så meget mere?? Altså jeg må jo godt, men jeg gør det jo bare værre for mig selv i sidste ende og så kan jeg SLET ingenting... Selvom det var rart at få bekræftet at jeg ikke er åndsvag når jeg siger jeg har ondt, så var det alligevel liiidt irriterende, pludselig at blive begrænset så meget....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2012

MyLove E

Dejligt at høre hjertelyd

Pas på dig selv. Du må sige hvis jeg kan hjælpe lidt.med noget:-)

Anmeld

30. august 2012

mortilnoahogmelina

Jeg vil blot bare sende et kram .

Jeg haven bækkenløsning både første gang og nu her igen udover det har jeg fået strenge ordre på ikke at bære for meget på min søn eller tungt da jeg lider utrolig meget af plukveer den her gang .
men for filan det er svært . Jeg prøver virkelig men er svært med en dreng på 20 måneder .

Anmeld

30. august 2012

Muhmi

Tauf skriver:

Dejligt at høre hjertelyd

Pas på dig selv. Du må sige hvis jeg kan hjælpe lidt.med noget:-)

Åårh...  Sødt af dig at tilbyde

Ja det var rigtig dejligt at høre hjertelyd... Men da hun fandt den rykkede baby sig lidt efter, så vi tror han/hun er lidt sky hihi

De der gummirøjser vil vi gerne købe forresten

Anmeld

30. august 2012

Muhmi

Mortil2tiloktober skriver:

Jeg vil blot bare sende et kram .

Jeg haven bækkenløsning både første gang og nu her igen udover det har jeg fået strenge ordre på ikke at bære for meget på min søn eller tungt da jeg lider utrolig meget af plukveer den her gang .
men for filan det er svært . Jeg prøver virkelig men er svært med en dreng på 20 måneder .

Tak skal du have 

Ja jeg kan heller slet ikke forestille mig at jeg ikke må bære rundt på Silas... Han elsker jo at blive båret og blive tumlet med af mor... Iih, håber ikke han bliver sur over at jeg ikke kan gøre det så meget mere..

Ej du har det da gså hårdt, hvor er det bare super træls... Jeg troede vores kroppe var bygget til at føde børn, hvorfor skal vi så lide så meget? Er det simpelthen fordi vi ikke laver ligeså meget som dem i 40'erne gjorde? Tvivler på at de havde tid til at have bækkenløsning...

Anmeld

30. august 2012

mortilnoahogmelina

Muhmi skriver:

Tak skal du have 

Ja jeg kan heller slet ikke forestille mig at jeg ikke må bære rundt på Silas... Han elsker jo at blive båret og blive tumlet med af mor... Iih, håber ikke han bliver sur over at jeg ikke kan gøre det så meget mere..

Ej du har det da gså hårdt, hvor er det bare super træls... Jeg troede vores kroppe var bygget til at føde børn, hvorfor skal vi så lide så meget? Er det simpelthen fordi vi ikke laver ligeså meget som dem i 40'erne gjorde? Tvivler på at de havde tid til at have bækkenløsning...

HAn vil nok tage det pæner nogen dage end andre , de dage hvor det er værest her at Noah ikke forstår det der indrømmer jeg at jeg hopper op m ned på det , for jeg har svært ved at acceptere at han skal lide forstå mig ret under at mor og far vælger at få et barn mere så tæt på , og at mor ikke kan så meget desværre .

Jeg tror os meget det handler om idag der er der en diagnose for alt , altså idag går mange til læge når de har ondt et sted en læge idag er god til at give en diagnose især under graviditet så får man måske lige et par sygedage grundet det eller hvad ved jeg , det kunne man ikke før hen . Kan du følge mig ??

Anmeld

30. august 2012

MyLove E

Muhmi skriver:

Åårh...  Sødt af dig at tilbyde

Ja det var rigtig dejligt at høre hjertelyd... Men da hun fandt den rykkede baby sig lidt efter, så vi tror han/hun er lidt sky hihi

De der gummirøjser vil vi gerne købe forresten

Super kommer forbi med dem i næste uge så:-) Skal nemlig hente bilen lige omlidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.