Det var nu meget dejligt at være afsted og denne gang har jeg fået en JM som jeg føler jeg kan have et godt samarbejde med... Hun var rigtig sød og forstående
Dejligt...
Baby er skønnet til at være lidt stor, men "så længe den følger sin egen kurve"
DEJLIG hjertelyd 

Vi snakkede sådan lidt om min fødsel af Silas og hun spurgte ind til alt det hun nu skulle spørge om... Men hun synes altså at jeg skulle til at spise noget jern, fordi det svimler for mig og jeg får prikker for øjene... 

Men jeg spurgte hende jo så om hun kunne mærke på mig om jeg har bækkenløsning, fordi jeg ikke aner hvordan det føles, men har ondt når jeg går og generalt bevæger mig... Hun mærkede jo så løs og jeg har ikke bækkenløsning, men symfyseløsning (tror jeg hun kaldte det) og det er simpelthen mit brusk i skambenet der er så blødt at det gør rigtig ondt.. Det kan nemt gå videre til at blive bækkenløsning, men hvis jeg passer på mig selv fra nu af, kan jeg "nøjes" med de smerter jeg har i skamben og haleben, nu her, resten af graviditeten... Men det betyder så at jeg skal passe på med støvsugning, oprydning, sidde i bestemte stillinger, ikke bære tunge ting (Silas) og faktisk, være lidt stillestående resten af graviditeten... 

Hun siger at det højst sansynligt er fordi det er så kort tid siden med Silas at mit skamben ikke er kommet sig ordenligt fra sidst...
Hvordan har i andre klaret den, når i har haft et barn og så faktisk ikke rigtig må så meget mere?? Altså jeg må jo godt, men jeg gør det jo bare værre for mig selv i sidste ende og så kan jeg SLET ingenting... Selvom det var rart at få bekræftet at jeg ikke er åndsvag når jeg siger jeg har ondt, så var det alligevel liiidt irriterende, pludselig at blive begrænset så meget....
Anmeld