Tale fra bruden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2012

MaybeBaby

HeidiØ skriver:

Okay piger! jeg skal gifes i OVERMORGEN!!

Jeg har arbejdet på en tale, men blir ved med at støde ind i folk der siger: "bruden holder skisme da ikke tale"...

Hva gjorde I? Holdte I tale? Føler jeg skal sige noget.. og har osse lysten!!

Nu er der STOR sandsynlighed for, at alt dette slet ikke ville have fundet sted, havde det ikke været fordi jeg lige nu er så frygtelig træt. Men jeg fik helt og har stadig tårer i øjnene... Du skal jo giftes lige om snart, søde Heidi. Årh hvor jeg glæder mig til at høre ALT!! OG SE BILLEDER!
du skal bare skrive en tale der får alle til at græde højlydt! Hurra for kærlighed!
Det største knus fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2012

HeidiØ

MaybeBaby skriver:

Nu er der STOR sandsynlighed for, at alt dette slet ikke ville have fundet sted, havde det ikke været fordi jeg lige nu er så frygtelig træt. Men jeg fik helt og har stadig tårer i øjnene... Du skal jo giftes lige om snart, søde Heidi. Årh hvor jeg glæder mig til at høre ALT!! OG SE BILLEDER!
du skal bare skrive en tale der får alle til at græde højlydt! Hurra for kærlighed!
Det største knus fra mig

Årh Mette altså, din sentimentale woman!  Jeg glæder mig osse til at vise billeder, glæder mig helt vildt. Og det ser ud til vejret er med os

Anmeld

31. august 2012

TeamRocket

Bruden gør præcis hvad der passer hende til et bryllup- for det er hendes dag (og mandens sæføli) I gamle gamle dage var det kun manden der skulle udtrykke kærlighed i tale og kvinden skulle tie og kvitere på bryllupsnatten. Men sådan er der jo ingen der lever mere

Anmeld

31. august 2012

HeidiØ

TeamRocket skriver:

Bruden gør præcis hvad der passer hende til et bryllup- for det er hendes dag (og mandens sæføli) I gamle gamle dage var det kun manden der skulle udtrykke kærlighed i tale og kvinden skulle tie og kvitere på bryllupsnatten. Men sådan er der jo ingen der lever mere

Lige netop! I will do it!

Anmeld

31. august 2012

Malene76

Okay piger! jeg skal gifes i OVERMORGEN!!

Jeg har arbejdet på en tale, men blir ved med at støde ind i folk der siger: "bruden holder skisme da ikke tale"...

Hva gjorde I? Holdte I tale? Føler jeg skal sige noget.. og har osse lysten!!

Jeg holdt tale for min mand da vi blev gift i 2010. Jeg havde dog bildt ham ind at det gjorde jeg ikke.  Han blev meget rørt over den og jeg er så glad for at jeg gjorde det. I øvrigt så var jeg til bryllup hos min bror og hans kone for et par måneder siden. Hun holdt den første tale til festen og rejste sig op da hun havde talt færdig og sang "Tag godt i mod ham" med Danser Med Drenge. Fantastisk god stil der. Der var ikke et øje tørt.

KH Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.