Tale fra bruden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.665 visninger
24 svar
0 synes godt om
30. august 2012

HeidiØ

Okay piger! jeg skal gifes i OVERMORGEN!!

Jeg har arbejdet på en tale, men blir ved med at støde ind i folk der siger: "bruden holder skisme da ikke tale"...

Hva gjorde I? Holdte I tale? Føler jeg skal sige noget.. og har osse lysten!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2012

Miss Church

HeidiØ skriver:

Jeg har arbejdet på en tale, men blir ved med at støde ind i folk der siger: "bruden holder skisme da ikke tale"...

Selvfølgelig skal du holde en tale, hvis du gerne vil! Jeg har været til mange brylluper, hvor bruden har holdt tale. Jeg vil også selv, når jeg skal giftes. 

Anmeld

30. august 2012

Corn

Jeg holdt ikke tale....

Og det er hovedsageligt fordi jeg ikke er til den slags følelseshejs.
At vi blev gift er udelukkende for andres skyld, min mands, mine børns og mine forældres.
Og min mand ved godt, at det at jeg overhovedet sagde ja, i kirken and all, siger en hel del mere end ord.

Men er man til romantikken og følelser, så synes jeg at tale er en rigtig fin måde at italesætte sine tanker på.

Anmeld

30. august 2012

aarhusmor

Jeg holdt tale, begge gange. Sidste gang en decideret tale og første gang et digt jeg læste op

Anmeld

30. august 2012

Frk-Lotusblomst

HeidiØ skriver:

Det bestemmer man da godt nok selv.

Jeg er ikke gift, men når vi skal er der ingen tvivl om at jeg skal holde tale for min mand!

Anmeld

30. august 2012

snefnug

HeidiØ skriver:

jeg holdt tale, da jeg blev gift, jeg gjorde det fordi jeg havde lyst, og inden andre skulle komme at sige at det skulle jeg ikke

Anmeld

30. august 2012

Zafir

Jeg ææææælsger taler OM 'man' gør eller 'man' ikke gør, Hvis du har lyst til det, så kom med det

Jeg holdte tale for min Tom, da vi blev gift. Det var helt naturligt for mig.

Tillykke og god dag at giftes på.

Anmeld

30. august 2012

Muhmi

HeidiØ skriver:

Jeg holdt en tale, men må godt nok sige at det kunne jeg ligeså godt have ladet være med... Men det er jo bare mig... Havde øvet mig og øvet mig på det jeg ville sige, men da jeg stod der glemte jeg halvdelen og det endte noget ligende med: "Ja da jeg flyttede til jylland vidste jeg jo ikke jeg ville finder kærligheden så hurtigt... Øhhhh... Jeps jeg elsker dig og ja... Vil i ikke rejse jer op for min mand og skåle..." CA.!

Mega pinligt og ville egentlig gerne have undgået det hehe

Anmeld

30. august 2012

MortilElias2010

HeidiØ skriver:

Ja holdt tale til min mand. Skrevet som et eventyr over vores tid sammen og hidtil ukendte tanker på skrift  Så ja, selvfølgelig. Spring ud i det 

Anmeld

30. august 2012

merethe

Profilbillede for merethe

Nej jeg holdte ingen tale ved mit bryllup og de bryllupper som jeg har været gæst ved, der har bruden heller ikke holdt tale.  Men hvis du har lyst til at sige noget, så gør du da bare det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.