jeg har klippet arthur!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

959 visninger
15 svar
0 synes godt om
17. maj 2009

ka li ja

og har lidt fortrudt det.. men det gror vel ud igen

aj syntes han ser fræk nok ud

her er før og efter billeder, og et vandkæmmet
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2009

Astrid P

Nåååh, han er blevet fin!

En rigtig dreng...

Anmeld

17. maj 2009

Loggidut

jammen han er da så lækker, jeg elskede ham med den svenskerfrisure, men hold nu op hvor er han sej med det nye garn!

hvordan får du ham til at sidde så stille?

Anmeld

17. maj 2009

ka li ja

Loggidut skriver:

jammen han er da så lækker, jeg elskede ham med den svenskerfrisure, men hold nu op hvor er han sej med det nye garn!

hvordan får du ham til at sidde så stille?

kiks og kamme og spænder!!!

Anmeld

17. maj 2009

Tynen

Arhmen!
Han er da bare så lækker!!!

Men hold op hvor gør det meget sådan en makeover.
Kan jo næsten ikke kende ham mere

Fed body by the way - Stella har den i tøsefarverne

Anmeld

17. maj 2009

ka li ja

jeg han er slet ikke til at kende mere.. snøft

Anmeld

17. maj 2009

heaven

ej, hvor er han blevet fin altså... og sikke nogle fantastiske øjne - det er da helt vildt så blå og store de er... - en stor charmør....

Jannie - med søn der stjerner totalt når han skal klippes, uanset afledningsmannøvrene!!!!!

Anmeld

17. maj 2009

ka li ja

heaven skriver:

ej, hvor er han blevet fin altså... og sikke nogle fantastiske øjne - det er da helt vildt så blå og store de er... - en stor charmør....

Jannie - med søn der stjerner totalt når han skal klippes, uanset afledningsmannøvrene!!!!!

haha første gang jeg skulle ha alexander klippet, blev det i salonen med en pose haribo
de er sgu ikke nemme de børn.
men arthur har jo tit set nogen blive klippet omme i køkkenet det er jo bare noget man gør her hjemme

Anmeld

17. maj 2009

heaven

ka li ja skriver:

haha første gang jeg skulle ha alexander klippet, blev det i salonen med en pose haribo
de er sgu ikke nemme de børn.
men arthur har jo tit set nogen blive klippet omme i køkkenet det er jo bare noget man gør her hjemme

jaaahmen jemens altså - sikke et kommen til når han skal klippes...  Kan ligefrem SE sveden på panden og de varme kinder hos frisøren..hans hår vokser vildt hurtigt, og sidste gang var det bare blevet så langt (synes IKKE det er skide sjovt, når folk siger " ej, hvor er hun sød, hvad hedder hun" !!!!!!) så der var jo ikke noget at gøre da først vi var begyndt, forskellen var for stor til vi kunne lade ham slippe. Så mor her måtte i stolen og fikserede drengen til han var færdig, jøsses altså . Og jeg tror også frisøren drog et lettelsens suk, da vi gik, hehe... hvornår kan man egentlig begynde at tage dem med trimmer??

Jannie

Anmeld

17. maj 2009

ka li ja

Astrid P skriver:

Nåååh, han er blevet fin!

En rigtig dreng...

hvor er i altså bare fantastiske på dit profilbillede astrid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.