Hvem er I ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2012

M (:

Palaja skriver:

Hvis du vil, kan jeg sende dig min opg. Jeg syntes også det var noget mærkeligt noget - det syntes vi alle. Troede egentlig også at den skulle afskaffes.... Men scorede mig da et 12-tal  

Uh, det vil jeg da ikke sige nej til! Tak, hvor er det pænt af dig! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

Hullabullabulla

Jamen så vil jeg da lige præsentere mig selv...:

Jeg hedder Britt og er 24 år gammel.. Er forlovet med min kæreste gennem 9 år, og bor i hus i Haslev på midtsjælland som vi købte for 5 år siden..

Smed præventionen i efteråret 2010 og regnede med at der ville gå max 1/2 år før testen blev positiv.. Det skete ikke og efter 15 måneder startede vi i inseminationsbehandling.. 2 mislykkedes forsøg - men så skulle det også lykkedes af naturens vej 

Er i dag 15+3 og har so far haft en dejlig nem graviditet uden gener 

Anmeld

8. oktober 2012

jeanett80

Jeg hedder Jeanett og er 32 år, venter mit 4. barn  Jeg har en pige på 13, en dreng på 11 og en pige til på 7 år

Vi har nu været til kønsscanning og vi så( endnu) en fin pige hi hi min kæreste har også 2 piger, så man kan sige at vi samler lidt på dem og drenger tager det fint (han var dog lidt chokeret.. Men han er en god bror!)

Vi bor i Haslev og har termin d 28.3

Anmeld

10. oktober 2012

bella19

Hej jeg hedder isabella og er 19 år og fra hvidovre samt ny herinde. 

Jeg er sat til den 13 marts. 

Min graviditet har været rigtig hård har været rigtig syg hele vejen igennem, men har en dejlig kæreste der passer på mig 

Vil gerne skrive med nogle da jeg ikke har  nogen i min omgangskreds der også er gravid.

Anmeld

10. oktober 2012

Sahara82

bella19 skriver:

Hej jeg hedder isabella og er 19 år og fra hvidovre samt ny herinde. 

Jeg er sat til den 13 marts. 

Min graviditet har været rigtig hård har været rigtig syg hele vejen igennem, men har en dejlig kæreste der passer på mig 

Vil gerne skrive med nogle da jeg ikke har  nogen i min omgangskreds der også er gravid.

Tillykke med graviditeten

Det gode ved terminsgrupper på nettet er at stort set alle er gravide. Selv er der rigtig mange i min omgangskreds der er gravide. Faktisk er vi 6 gravide hvor vi er tre der er ret tæt på hinanden.

Anmeld

10. oktober 2012

bella19

Ja jeg håber også at der er nogen i nærheden af københavn  

Anmeld

17. oktober 2012

Stine1989

Hej :-)

Jeg hedder Stine, jeg er snart 23 år, jeg bor p.t i esbjerg med min dejlige kæreste Martin, gennem 2½ år, som jeg er forlovet med

vi flytter i et lækkert hus her d. 1 nov, i ribe - og det blir bare så skønt!
vi har 2 katte og en hund - så vi trænger til et hus :-)

jeg har termin d. 25/3-13 - så jeg er 17+2 :-)

håber der er nogle friske piger i nærheden :-)

Stort knus, Stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.