Hvem er I ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.923 visninger
36 svar
0 synes godt om
30. august 2012

FrkRaarup

Heeey tøser!

Syns vi brude lave en præsentationsrunde, så vi ikke er så fremmede for hinanden!

Kender ikke rigtig nogen her i gruppen :/

Here we go;

Jeg hedder Rikke og er 21år. Jeg bor mellem Kolding og Vejle sammen med min forlovede Kenneth på 34. Kenneth har i forvejen Malte på 6, som lige er startet i skole ( Min helt store kærlighed )

Jeg er idag 12+5 og skal til NF i morgen

Det har ikke været en let graviditet for mig, da jeg har været syg stort set fra startet af!

Alligevel nydes det hele, da vi kæmpede 1½ år for det lille spir i maven

// fra Rikke

(Håber I vil være med)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2012

FrkRaarup

Kom nu, piger

Anmeld

31. august 2012

DitteFisk

Halløj  

Jeg hedder Ditte og er 25 år og bor i Nørresundby, sammen med min dreng, Marius på snart 5 og min kæreste på snart 23  

Jeg er i dag 11 fulde uger henne og skal til NF om 14 dage !! (cant wait)

Der er ret stor forskel fra denne graviditet til min første.. den første var meget mild, men denne gang har jeg morgenkvalme (det er dog aftagende) og så er jeg usansynlig træt hele tiden.. det er bare ikke helt så muligt at tage en lur når man har brug for det, når der render en 4-årig rundt  

Graviditeten var der i første huk - vi var rigtig heldige  

VH Ditte

Anmeld

3. september 2012

Palaja

Hej med jer 

Jeg hedder Maja, er 29 år. Bor i Randers med min kæreste Valdemar på 28 og vores datter Marie på 2 år. Jeg er sygeplejerske, men desværre ledig, da mit vikariat udløb den 31/8 og jeg har ikke fået nyt arbejde endnu, og tænker også det bliver lidt svært med en bebs i maven og forholdsvis snarlig barsel. Men nu må vi se 

Jeg er i dag 13+4 og har termin 7.marts. Glæder mig meget og tror det er en dreng denne gang 

KH MAja

Anmeld

4. september 2012

L83

Jeg hedder Linda er 29 år og fra Næstved . Er gravid med mit barn nummer 3 . Har i forvejen Marcus som bliver 8 i nov og Sophia som bliver 6 i okt. Jeg har termin den 9 marts

Anmeld

4. september 2012

FrkRaarup

Gigl skriver:

Halløj  

Jeg hedder Ditte og er 25 år og bor i Nørresundby, sammen med min dreng, Marius på snart 5 og min kæreste på snart 23  

Jeg er i dag 11 fulde uger henne og skal til NF om 14 dage !! (cant wait)

Der er ret stor forskel fra denne graviditet til min første.. den første var meget mild, men denne gang har jeg morgenkvalme (det er dog aftagende) og så er jeg usansynlig træt hele tiden.. det er bare ikke helt så muligt at tage en lur når man har brug for det, når der render en 4-årig rundt  

Graviditeten var der i første huk - vi var rigtig heldige  

VH Ditte

Velkommen til

Det med at være syg kender jeg godt.! Har været syg stort set fra starten af! Så er tiden altså lang.

Anmeld

4. september 2012

FrkRaarup

Palaja skriver:

Hej med jer 

Jeg hedder Maja, er 29 år. Bor i Randers med min kæreste Valdemar på 28 og vores datter Marie på 2 år. Jeg er sygeplejerske, men desværre ledig, da mit vikariat udløb den 31/8 og jeg har ikke fået nyt arbejde endnu, og tænker også det bliver lidt svært med en bebs i maven og forholdsvis snarlig barsel. Men nu må vi se 

Jeg er i dag 13+4 og har termin 7.marts. Glæder mig meget og tror det er en dreng denne gang 

KH MAja

Velkommen til

Er også ledig, det er sur røv!

Anmeld

4. september 2012

FrkRaarup

L83 skriver:

Jeg hedder Linda er 29 år og fra Næstved . Er gravid med mit barn nummer 3 . Har i forvejen Marcus som bliver 8 i nov og Sophia som bliver 6 i okt. Jeg har termin den 9 marts

Velkommen til

Havde også termin d. 9 Marts, indtil NF i fredags.

Nu har jeg termin 11 Marts

Anmeld

4. september 2012

DitteFisk

FrkRaarup skriver:

Velkommen til

Havde også termin d. 9 Marts, indtil NF i fredags.

Nu har jeg termin 11 Marts

Uh det er på min fødselsdag hihihi

Anmeld

4. september 2012

FrkRaarup

Gigl skriver:

Uh det er på min fødselsdag hihihi

Hehe..

Bare jeg ikke føder d. 7, stedsønnes fødselsdag, så er alt fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.