Alli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2009

Juniors mor

Trold skriver:

det er jo så din holdning,

men når man har ca 2000 kr til 14 dage til ALT så er jeg nød til at se på hvad jeg servere og spare hvor jeg kan, og Nej det inkludere altså ikke grøntsager til maden hvad enten de er frosne eller friske...

Vi spiser i øvrigt også kyllingekød og kalkun, men nej det er heller ikke billigt, men vi har lige nøjagtig købt for ikke kun at få fars hele tiden...

det kan godt være at det er en dårlig undskyldning for ikke at tage ansvar for hvad vi spiser her i huset, men det er jo så heldigvis min hovedpine...

Ja det er min holdning, og jeg skriver den jo ikke for at genere dig blot for at sige, at jeg mener man sagtens kan spise sundt uden det skal være dyrt, og at jeg ikke mener, at dine agumenter sagde, at det var billigst at spise sundt . Og hvis man har 1000 kr om ugen til husholdningen er det da ikke umuligt at spise sundt, som en anden skriver, er hvidkål fx både billigt og sundt.
Nej, så er det mere et spørgsmål om prioriteringer, og det er jo noget helt andet end at sige, at det er for dyrt at spise sundt.
Og ja, det er da din hovedpine, hvis det er noget der giver hovedpine! Men pointen er at dit udsagn med at "det altid har været og altid vil være billigst at spise usundt" ikke holder.
Fortsat god aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2009

Plysbjørnen

Og hvis man har 1000 kr om ugen til husholdningen er det da ikke umuligt at spise sundt,

Ja men nu er det ikke kun til husholdning, det er også til bleer, toilet papir køkken rulle sæbe og ALT jeg mener virkelig ALT... Transport (det der ikke kan klares på cykel)... alt skal tages ud af de 1000 kr om ugen...

Så leve sundt... Nej det kan ikke lade sig gøre..

Anmeld

19. maj 2009

Lene76

herhjemme har Jeg/vi 4000 om mdr til mad, tandpasta og div og det er inkl mad til dpbørn og det kan nemt løbe rundt.

Jeg gør det at jeg tager i bilka og køber stort ind af kød til fryseren, fx kalkun,kylling oksekød, svine/kalvekød  også er det kun det grønne og pålæg rugbrød og mælk man ska ha indimellem..... vi spiser rigtig meget frugt herhejmme ca 20 stk hver dag og rigtig meget grønt. men ok vi har hellere ik transport på vores madbudget.....

Og Nadi jeg har osse tænkt på om man sku prøve den pille men det er blevet ved det, istedet er jeg begyndt at træne 4 gange om ugen og cmeren forsvinder for vildt...... jeg mangler osse og smide omkring de 20 endnu for at være tilfreds så kender det

Anmeld

19. maj 2009

Plysbjørnen

Jeg gør det at jeg tager i bilka og køber stort ind af kød til fryseren, fx kalkun,kylling oksekød, svine/kalvekød  også er det kun det grønne og pålæg rugbrød og mælk man ska ha indimellem..... vi spiser rigtig meget frugt herhejmme ca 20 stk hver dag og rigtig meget grønt. men ok vi har hellere ik transport på vores madbudget.....

Det er da fint for dig, men det fungere ikke her... Hvis jeg skulle køre i bilka skulle jeg køre helt til Kolding og der er vist ca 100 km... Vi får godt nok en bilka i Sønderborg her til sommer... Men skal stadig derud... Har ikke bil så jeg skal med bus... og tro mig så er det billige væk... for alene billetten koster 45 kr hver vej, pr voksen...

Jeg har Kvikly og Fakta at handle i... Og så lokker vi de gamle til at købe bleer hjem til os, når de er langs i bil...

Men ved i hvad jeg gider ikke bruge tid på at sidde her og forsvare hvorfor jeg ikke kan få det til at løbe rundt med 4000 kr til alt om mdr... Det kan jeg bare ikke så nemt er det...

Anmeld

20. maj 2009

Lene76

Trold skriver:

Det er da fint for dig, men det fungere ikke her... Hvis jeg skulle køre i bilka skulle jeg køre helt til Kolding og der er vist ca 100 km... Vi får godt nok en bilka i Sønderborg her til sommer... Men skal stadig derud... Har ikke bil så jeg skal med bus... og tro mig så er det billige væk... for alene billetten koster 45 kr hver vej, pr voksen...

Jeg har Kvikly og Fakta at handle i... Og så lokker vi de gamle til at købe bleer hjem til os, når de er langs i bil...

Men ved i hvad jeg gider ikke bruge tid på at sidde her og forsvare hvorfor jeg ikke kan få det til at løbe rundt med 4000 kr til alt om mdr... Det kan jeg bare ikke så nemt er det...

kan godt forstå du ik gider at forsvare det... hvis vi ik havde bil tror jeg hellere ik jeg vil køre i bilka.... men 4000 om mdr er da hellere ik meget til 2 voksende og 2 bleebørn.... syntes det er sejt at du får mad på bordet hverdag

Anmeld

24. marts 2013

Linda28774

Slankepiller Phen375 - phen375.com Jeg modtog min bestilling til tiden og pillerne virker rigtig godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.