jeg kender den ikke, men for en time siden sad jeg og snakkede med en veninde om det...hendes veninde er på den, og det underlige med den pille, som jeg forstod det, er at man ikke kan æde noget fed mad, for så skal man sidde på potten konstant bagefter...fair nok, men så må det da unægteligt være nemmere at lade være med at proppe det fede mad i munden fra start, istedet for at sidde og skide konstant...hele fidusen i den pille forsvandt som dug for solen!
Desuden er jeg så stor modstander af den pille...og andre piller desuden, for jeg tror på vi viser vores børn, hvad godt og skidt er, og ? er om du vil at Oliver en dag æder de samme piller?
Jeg vil satme ikke håbe mine unger kommer til at skulle æde sådan noget juks, men der i mod har så meget fornuft at de kan forstå der kun er en vej til at komme af med kiloerne...og det er ved at spise det rigtige føde...
sorry Nadi, men jeg tror ikke på man kan lave op og ned på sit liv i form af en pille...

Men hvis du er frisk, har jeg stadig det program som jeg følger, så sig til, så skal jeg fremtrylle det til dig, allerede i aften...
der har man styr på sagerne i!
Anmeld