Hvorfor skal det være så besværligt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. maj 2009

Leneur

At gå fra hinanden. min x kan ikke forstå jeg gik min vej pga. alle hans løgne. det er også fair nok, bare han snart begynder at acceptere det, for han er utålelig og prøver først med søde ord går over til at sparke til min dårlige samvittighed og til sidst trusler. Jeg venter jo så vores fælles barn til september og nogle gange vil han gerne være far, andre gange ikke. Fint siger jeg så. du siger bare til når du har besluttet dig, jeg vil bare ikke høre på det de næste måneder, for ikke at stresse mig selv og dermed barnet. i dag får jeg så at vide at han har fået brev om at han skal være fraflyttet lejligheden på mandag (i morgen), så bliver jeg sgu vred, da jeg ikke har fået pakket mine ting sammen men jeg skynder mig derop og får pakket 7 kasser + nogle tasker men når ikke det hele da jeg til sidst må opgive pga min iskias og faktisk kravler rundt. Manden er ligeglad og siger så at han smider lortet udenfor, jeg græder desværre mens han ser på det men for at få fred siger jeg værs'go og humper derfra, så lige nu aner jeg ikke om jeg i det hele taget kan komme ind i morgen og hvordan det står til med mine ting, så er lidt frustreret og aner ikke mine levende råd. Jeg er også træt af mig selv over at jeg har været forblændet, forelsket og dermed først for nylig finder ud af hvordan han vitterligt er skruet sammen.... SUK.
I morgen tager jeg kontakt til mødrehjælpen, bare for at få lidt rådgivning men i er mere end velkomne til at give jeres besyv med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2009

Tynen

Hold da op for en bøv!

Jeg har desværre ingen gode råd til dig!
Jeg håber virkelig bare at du på trods af alt kommer igennem denne tid uden at lade dig gå alt for meget på af det (Ja, selvom det er lettere sagt end gjort!)

Jeg krydser fingre for at han vil give dig en pause fra ham og hans humørsvingninger.
Det er da det sidste man har brug for.

Du får lige sådan en her med på vejen!

Håber det bedste for dig og din lille bebs!

Anmeld

17. maj 2009

Leneur

Tynen skriver:

Hold da op for en bøv!

Jeg har desværre ingen gode råd til dig!
Jeg håber virkelig bare at du på trods af alt kommer igennem denne tid uden at lade dig gå alt for meget på af det (Ja, selvom det er lettere sagt end gjort!)

Jeg krydser fingre for at han vil give dig en pause fra ham og hans humørsvingninger.
Det er da det sidste man har brug for.

Du får lige sådan en her med på vejen!

Håber det bedste for dig og din lille bebs!

Tusind tak skal du have.
Billedet af din smukke datter og dine søde ord fik mig da til at smile lidt.

knus

Anmeld

17. maj 2009

frk Jensen

Årh jeg kender det alt for godt.. Du skal bare tænke på dig selv og hvad der er bedst for dig og den bette. Jeg har måtte lære det på den hårde måde, og nu er jeg helt letter over at jeg har det så godt igen.

Min eks flyttede ind hos en ny to dage efter jeg smed ham ud, og fik så ellers lige fyret i hovedet at han var meget forelsket i hende. Hallo nar vi har været sammen i over 5 år.. Idiot. Nå men jeg brød jo fuldstændig sammen, men nu har jeg heldigvis fået det super godt. Jeg ville ikke vise ham at jeg var pisse ked af det, og at jeg savnede ham. Så nu er bøtten lige vendt, jeg får et utal af smsér om hvor meget han savner mig. Men jeg er KOLD for jeg passer på mig selv og min søn..

Jeg tænkte meget over det hele og nåede frem til at jeg kunne sku godt selv det hele.. Siger hele tiden til mig selv: Jeg kan, jeg skal og jeg vil..

Skriv gerne en pb hvis du har lyst.

Knus Betina

Anmeld

17. maj 2009

Leneur

BetinaMørk skriver:

Årh jeg kender det alt for godt.. Du skal bare tænke på dig selv og hvad der er bedst for dig og den bette. Jeg har måtte lære det på den hårde måde, og nu er jeg helt letter over at jeg har det så godt igen.

Min eks flyttede ind hos en ny to dage efter jeg smed ham ud, og fik så ellers lige fyret i hovedet at han var meget forelsket i hende. Hallo nar vi har været sammen i over 5 år.. Idiot. Nå men jeg brød jo fuldstændig sammen, men nu har jeg heldigvis fået det super godt. Jeg ville ikke vise ham at jeg var pisse ked af det, og at jeg savnede ham. Så nu er bøtten lige vendt, jeg får et utal af smsér om hvor meget han savner mig. Men jeg er KOLD for jeg passer på mig selv og min søn..

Jeg tænkte meget over det hele og nåede frem til at jeg kunne sku godt selv det hele.. Siger hele tiden til mig selv: Jeg kan, jeg skal og jeg vil..

Skriv gerne en pb hvis du har lyst.

Knus Betina

Det er jo det.... Jeg kan godt selv. Jeg har da heldigvis min famile at støtte mig til men de har jo også deres at se til, derfor jeg måtte afsted selv i dag men i morgen er de der for mig, så får han da ikke lov til at gøre mig fortræd verbalt.
Han siger så at jeg har valgt den nemmeste udvej men i mine øjne er det lige omvendt.
Det er rigtig sødt af dig at jeg må skrive til dig og jeg siger mange tak for det.
Knus

Anmeld

17. maj 2009

frk Jensen

Leneur skriver:

Det er jo det.... Jeg kan godt selv. Jeg har da heldigvis min famile at støtte mig til men de har jo også deres at se til, derfor jeg måtte afsted selv i dag men i morgen er de der for mig, så får han da ikke lov til at gøre mig fortræd verbalt.
Han siger så at jeg har valgt den nemmeste udvej men i mine øjne er det lige omvendt.
Det er rigtig sødt af dig at jeg må skrive til dig og jeg siger mange tak for det.
Knus

Det er super godt at din familie støtter dig. Uden min familie havde jeg også været helt lost..
Må ind til min skrig basse som ikke vil sove uden sin mor..

Anmeld

18. maj 2009

Leneur

Så fik jeg flyttet alle mine ting i dag men det var da hårdt at gøre. Heldigvis fik jeg hjælp i dag, så vi var færdige med at pakke halvanden time før flyttemændene kom, så det var dejligt. Uheldigvis kom x'en også, så jeg fik lige en spand lort igen, igen.... ØV ØV. Jeg fik også tilbudt en lejlighed i dag men den er alt for dyr nu, hvis jeg allerede havde født ku' jeg sagtens bo der pga boligtilskud osv., så endnu mere ØV.  Min søster's børn var her hos min mor da jeg ankom og de var mostersyge og mit lille ego voksede lidt. Dejlige unger.... :-). Da de var smuttet fik jeg mig næsten en 2-timers skraber, er stadig helt kvæstet men det gjorde underværker. I morgen skal jeg så være tlf.dame og få ringet rundt til diverse boligselskaber og private udlejere, må jo satse på at der snart viser sig noget, som jeg har råd til også uden barn. Skal også få ringet til mødrehjælpen for det nåede jeg ikke i dag, så der er stadig en masse at se til men håber det løser sig inden for den nærmeste fremtid.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.