Kamulla skriver:
tusind tak for råd.. men har allerede meddelt at jeg er helt og aldeles enlig og har ikke en anden at trække på...
jeg blev lidt fornærmet over nogle fra bio holdet spurgte eks. 2når man nu bor ude for kbh, har man så ikke første prioritet på dem der ligger tættest på en?? altså.. syntes det er for irriterende hvis jeg skal op kl 6 hver morgen for at tage i praktik" 

ej men der har jeg det sådan.. jeg havde sku taget hvad jeg havde fået hvis jeg ikke havde Noah.. om jeg så skulle til bornholm (de vil finde bolig derude) osv.. hvad med at tænke på dem der gerne vil hvad de får (mig) men simpelthen ikke har muligheden overhovedet..
hun sagde at de vil PRØVE at tilfredsstille dem de kunne, men at man havde barn var ingen garanti for at man så fik det der var tættest på en.. 
nå nå tænkte jeg så... har skrevet en længere smøre om BH´s åbningstider osv.. vil sku være synd for min dreng hvis han skulle hentes hver dag i 4 uger (senere 10-12 uger) fordi mor skal i praktik.. og det vil også gøre utrolig ondt på min SU pengepung
Personligt synes jeg også at dem med børn, der er alene, er "første vælgere" til praktik-sted. Der er lige nogle ting som skal hænge sammen, som studerende uden børn ikke skal tænke på.
Jeg håber du får et godt praktik-sted, tæt på hvor du bor, så du kan tage dig godt af lille-manden. Og hvis ikke, håber jeg, at der er en venlig sjæl, som vil bytte med dig.
Og ja det er mega dyrt, at skulle langt væk. Kan slet ikke forstå at man selv skal betale transport. Det er ikke fordi man har så meget at gøre med i forvejen.
Anmeld