Puha det er hårdt at læse på vidergående

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.077 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. august 2012

Kamulla

startede i mandags med at læse til bioanalytiker.. havde egentlig forventet 1 uges intro uge som mange andre steder har, men nej.. her er ingen sløseri med tiden.. vi starter lige på og hårdt.. 

de sidste par dage er jeg rulelt ud af sengen, fået kæmpet mig i skole før fanden får sko på.. jeg FATTER ikke hvordan nogle holder til at atå op omkring 5:30 ca.. 

Idag har vi allerede været i laberatoriet, idag skal vi læse om blod til imorgen i vores store tykke bog, har forlæsning og workshop om vores blod case.. om 4 uger fra nu skal jeg i praktik i 4 uger, og derefter skal jeg til eksamen.. GYYSSSS 

så snakker man med søsteren som er startet på Zales som lærer.. de har turneringer, lege, druk osv på programmet.. rigtig slappe slappe.. 

jeg frygter lidt den praktik der.. HÅBER virkelig de kan og vil tage hensyn til jeg er 110% alene... og ikke sender mig et sted langt væk hvor jeg har fri kl 16.. det dur ikke når BH lukker kl 17 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2012

Miss Church

Kamulla skriver:

startede i mandags med at læse til bioanalytiker.. havde egentlig forventet 1 uges intro uge som mange andre steder har, men nej.. her er ingen sløseri med tiden.. vi starter lige på og hårdt.. 

de sidste par dage er jeg rulelt ud af sengen, fået kæmpet mig i skole før fanden får sko på.. jeg FATTER ikke hvordan nogle holder til at atå op omkring 5:30 ca.. 

Idag har vi allerede været i laberatoriet, idag skal vi læse om blod til imorgen i vores store tykke bog, har forlæsning og workshop om vores blod case.. om 4 uger fra nu skal jeg i praktik i 4 uger, og derefter skal jeg til eksamen.. GYYSSSS 

så snakker man med søsteren som er startet på Zales som lærer.. de har turneringer, lege, druk osv på programmet.. rigtig slappe slappe.. 

jeg frygter lidt den praktik der.. HÅBER virkelig de kan og vil tage hensyn til jeg er 110% alene... og ikke sender mig et sted langt væk hvor jeg har fri kl 16.. det dur ikke når BH lukker kl 17 

Puha kan godt forstå at du synes det er hårdt. Det er da bare lige på og hårdt.

Da jeg startede på sygeplejerskolen, skulle vi snakke med vores studievejleder, hvis der var nogle specielle hensyn de skulle tage, ift. praktik-pladser. Fx med børn. Så det synes jeg da at du skal prøve. Man kan godt risikere at komme laaaangt væk 

Held og lykke med studiet

Anmeld

29. august 2012

ESV

Kamulla skriver:

Du skal henvende dig til modul koordinatoren for modul 1 og skrive at du gerne vil i klinik så tæt på din bopæl grundet at du er alene med et barn det både skal hentes og bringes. De er rigtig søde til at tage hensyn i hvert fald på sygeplejerske udd og det er trods alt samme skole PH Metropol.
Jeg skal i 8 ugers klinik nu her og har kunne ønske og jeg kan se mit klinik sted fra mit køkken vindue...

Anmeld

29. august 2012

Hvem?

Kamulla skriver:

Går selv på videregående og de tager hensyn til dem med børn, især dem der er alene - for man kan jo ikke være 2 steder på en gang

Men ja, det er med at hænge i - det går sgu sommetider rimelig stærkt...

Anmeld

30. august 2012

Kamulla

Miss Church skriver:

Puha kan godt forstå at du synes det er hårdt. Det er da bare lige på og hårdt.

Da jeg startede på sygeplejerskolen, skulle vi snakke med vores studievejleder, hvis der var nogle specielle hensyn de skulle tage, ift. praktik-pladser. Fx med børn. Så det synes jeg da at du skal prøve. Man kan godt risikere at komme laaaangt væk 

Held og lykke med studiet

tusind tak for råd.. men har allerede meddelt at jeg er helt og aldeles enlig og har ikke en anden at trække på...

jeg blev lidt fornærmet over nogle fra bio holdet spurgte eks. 2når man nu bor ude for kbh, har man så ikke første prioritet på dem der ligger tættest på en?? altså.. syntes det er for irriterende hvis jeg skal op kl 6 hver morgen for at tage i praktik"  ej men der har jeg det sådan.. jeg havde sku taget hvad jeg havde fået hvis jeg ikke havde Noah.. om jeg så skulle til bornholm (de vil finde bolig derude) osv.. hvad med at tænke på dem der gerne vil hvad de får (mig) men simpelthen ikke har muligheden overhovedet..

hun sagde at de vil PRØVE at tilfredsstille dem de kunne, men at man havde barn var ingen garanti for at man så fik det der var tættest på en..  nå nå tænkte jeg så... har skrevet en længere smøre om BH´s åbningstider osv.. vil sku være synd for min dreng hvis han skulle hentes hver dag i 4 uger (senere 10-12 uger) fordi mor skal i praktik.. og det vil også gøre utrolig ondt på min SU pengepung

Anmeld

30. august 2012

Kamulla

ESV skriver:

Du skal henvende dig til modul koordinatoren for modul 1 og skrive at du gerne vil i klinik så tæt på din bopæl grundet at du er alene med et barn det både skal hentes og bringes. De er rigtig søde til at tage hensyn i hvert fald på sygeplejerske udd og det er trods alt samme skole PH Metropol.
Jeg skal i 8 ugers klinik nu her og har kunne ønske og jeg kan se mit klinik sted fra mit køkken vindue...

har jeg skrevet på den dersens praktis seddel der skulle afleveres.. der kunne man skrive en bemærkning til.. men det foregår ved lodtrækning.. (SATANS!!) 

Anmeld

30. august 2012

Kamulla

Hvem? skriver:

Går selv på videregående og de tager hensyn til dem med børn, især dem der er alene - for man kan jo ikke være 2 steder på en gang

Men ja, det er med at hænge i - det går sgu sommetider rimelig stærkt...

puha syntes allerede mit hoved er presset.. haah.. men sad med mikroskover idag.. det var vildt spænende.. glæder mig jo alligevel til når vi først rigtigt kommer igang.. 

Anmeld

30. august 2012

HeidiØ

Kamulla skriver:

Pyha for syv sytten da osse en start!! Kan godt forstå det er lidt hårdt!

for det lader sig gøre med praktik og BH!!

Anmeld

30. august 2012

Kamulla

HeidiØ skriver:

Pyha for syv sytten da osse en start!! Kan godt forstå det er lidt hårdt!

for det lader sig gøre med praktik og BH!!

Mange tak.. ja her er der ingen kære mor.. puha da... ved øvelser mm. SKAL man have lægeerklæring på hvorfor man ikke var der..  lige for vores immunforsvar er i top de næste 3 1/2 år.. 

Anmeld

30. august 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Kamulla skriver:

Mange tak.. ja her er der ingen kære mor.. puha da... ved øvelser mm. SKAL man have lægeerklæring på hvorfor man ikke var der..  lige for vores immunforsvar er i top de næste 3 1/2 år.. 

Jeg sidder og smiler lidt over din og din søsters forskellige oplevelser - da jeg begyndte at læse til lærer for - SHIT!! - 21 år siden, var det også med introture og folkedans og jeg skal komme efter dig. Ærligt talt tror jeg, det er fedest at være dig, for du får lynhurtigt fingrene i det egentlige og finder ud af, hvad du er gået i gang med, og om det er noget for dig. Men altså, en kulturforskel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.