Loppemarked, alt fra gravititet til barnets første år.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
766 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. august 2012

foto på lærred

I dag lørdag er der torvedage i Valby og der holdes der et stort loppemarked i Spinderiet ved Porcelænstorvet (lige overfor Jysk) Jeg vil være en af dem der har en bod og her er alt hvad hjertet begære for os baby-elskere.

Graviditetstøj,  to forskellige ammepuder, lift, babyBjørn bæresele, babysovepose.

MASSERE af tøj fra 0-1 år. Over halvdelen af de helt små størrelser (0-6 måneder) har min datter aldrig været i . Her snakker vi massere bukser, t-shirt til at have udenpå bodyerne her til vinter, angærmede bluser, bodyer, kjoler, nederdele, natdragter. Også massere af drengtøj. Priserne vil ligge i omegnen af 5 kr. stykket.

Jakker til begge køn, lækre fleecedragter/køredragter, flyverdragt, børnesko (pree-walkers)

Massere af babylegetøj (0-1 år) En del Lamaze legetøj, Lamze aktivietstæppe

Og meget, meget mere.

Så hvis du står og er gravid eller har en lille bebs, så vil der virkelig være meget af spare ved at kigge forbi min lille bod, hvis du bor i omegnen.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2012

foto på lærred

Hov glemte at skrive, at det er fra kl 12.00 - 16.00

Anmeld

1. september 2012

foto på lærred

1. september 2012

Stivdie

Jwydes ellers rigtig godt, en plan jeg hverken har baby eller er gravid.. Men jeg håber der er nogen andre der benytter sig af det, et godt tilbud bør ikke gå til spilde :-)

Anmeld

1. september 2012

L83

foto på lærred skriver:

I dag lørdag er der torvedage i Valby og der holdes der et stort loppemarked i Spinderiet ved Porcelænstorvet (lige overfor Jysk) Jeg vil være en af dem der har en bod og her er alt hvad hjertet begære for os baby-elskere.

Graviditetstøj,  to forskellige ammepuder, lift, babyBjørn bæresele, babysovepose.

MASSERE af tøj fra 0-1 år. Over halvdelen af de helt små størrelser (0-6 måneder) har min datter aldrig været i . Her snakker vi massere bukser, t-shirt til at have udenpå bodyerne her til vinter, angærmede bluser, bodyer, kjoler, nederdele, natdragter. Også massere af drengtøj. Priserne vil ligge i omegnen af 5 kr. stykket.

Jakker til begge køn, lækre fleecedragter/køredragter, flyverdragt, børnesko (pree-walkers)

Massere af babylegetøj (0-1 år) En del Lamaze legetøj, Lamze aktivietstæppe

Og meget, meget mere.

Så hvis du står og er gravid eller har en lille bebs, så vil der virkelig være meget af spare ved at kigge forbi min lille bod, hvis du bor i omegnen.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Øv bare jeg vidste kønnet af baby . Så var jeg kommet. Men der går lige små 2 uger

Anmeld

1. september 2012

foto på lærred

L83 skriver:

Øv bare jeg vidste kønnet af baby . Så var jeg kommet. Men der går lige små 2 uger

Spændende!! Har du selv en ide om hvad det kan være? Og har I nogle præferancer? (ved godt man normalt ikke må sige det højt) Håber I får en skøn scanning.

Du er velkommen til at skrive en privat besked når du ved besked, så er du velkommen til at kigge hjem til mig til "privat" loppemarked Det hele ligger klar, pænt i kasser så du kan komme og se om der er noget du mangler. F.eks koster en ammepude op til 200 kr stykket (dem jeg har) og når jeg sælger til 30 - 40 kr. så er der mange penge spare på alt det jeg har. Har to bæreseler, tonsvis af babylegetøj, og massere af tøj til begge køn (mest til piger)

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.