livhemdrup skriver:
HvadHvad pokker stiller man op mod konstant migræne?
Har aldrig haft så mange anfald som jeg har nu :-( og er virkelig sendt til tælling. Har i andre det også tit?
Jeg har altid lidt meget af migræne- af den slemme form. Da jeg så blev gravid stoppede anfaldene og tænkte -YES. Men i uge 16 vendte de grueligt tilbage og har siden haft SLEMME anfaldt ugentligt. Er i 21 uge nu. De varer ofte et par døgn og er med synsforstyrrelser, kvalme, opkast, føleforstyrrelser og her sidst også taleforstyrrelser. Meget uhyggeligt. Skal næste gang til lægen med anfaldet for det med talen er ikke helt normalt.
Jeg har valgt ikke at ville tage noget medicin, da erfaringerne ikke er mange. Det var dog før jeg vidste jeg ville få anfald så ofte, så overvejer at snakke med neurologen om det igen. Jeg er heldigvis sygemeldt pga. noget andet, så går i seng når det er og ja, man overlever jo. Men det er frygteligt og MEGA invaliderende- især at man ikke aner hvad dag eller hvornår det dukker op. ØV 
Har tidligere haft held med akupunktur- Det gjorde at jeg ikke fik så kraftige anfald hver gang og gik fra (før graviditeten) Ugentlige anfald til 2 pr. måned. Dog var det bekosteligt og tog det ikke helt. Jeg må heller ikke få det mens jeg er gravid, da der hvor nålene skal isættes vist kan komme i kambulage og der en lille risiko for at man går i for tidlig fødsel. Har dog hørt om nogle der har fået på trods af de gravide så ved ikke...
Når jeg har født vil jeg prøve kranio sakral terapi. Der skulle også være gode erfaringer med dette...
Men jeg har vitterligt ingen råd rigtigt andet, end at jeg føler med dig. Du er ikke alene 
Anmeld