Migræne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.160 visninger
19 svar
0 synes godt om
29. august 2012

livhemdrup

HvadHvad pokker stiller man op mod konstant migræne?

Har aldrig haft så mange anfald som jeg har nu :-( og er virkelig sendt til tælling. Har i andre det også tit?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ku du evt blive sygemeldt?? Det eneste der nogensinde har virket for mig, er at sove!! God bedring med det. Vh stine

Anmeld

29. august 2012

livhemdrup

StineW79 skriver:

Ku du evt blive sygemeldt?? Det eneste der nogensinde har virket for mig, er at sove!! God bedring med det. Vh stine

Går hjemme så ingen problem der. Ka ik engang finde ro til at sove mit hoved hamrer bare derud af. Lys og lyd er rigtig slemme :-(

Anmeld

29. august 2012

miig1989

livhemdrup skriver:

Har aldrig haft så mange anfald som jeg har nu :-( og er virkelig sendt til tælling. Har i andre det også tit?

Det eneste der hjælper på mig er at sove, hvis jeg er så heldig at jeg kan det :p

Og kan nogen gange stoppe det i opløbet, ved at sove lidt :p eller tage lidt mad eller en treo (må man vist ikke tage fra 3 mdr før.termin)

Anmeld

29. august 2012

MyLove E

livhemdrup skriver:

Får du noget for det? Ved godt nok ikke om du må ta det når du er gravid. Min mand får noget der hedder relpax.

Men hvis det er helt vildt så kontakt din læge..

Anmeld

29. august 2012

CS

livhemdrup skriver:

Vil sige at akkupunktur hjalp mig meget og så har jeg en veninde der er zoneterapeut - GULD værd

Anmeld

29. august 2012

livhemdrup

Ringer til lægen imorgen for det her er ekstremt ogmå ik tage de piller jeg plejer at tage men ka slet ingen steder være overhovedet 

Anmeld

29. august 2012

MyLove E

livhemdrup skriver:

Ringer til lægen imorgen for det her er ekstremt ogmå ik tage de piller jeg plejer at tage men ka slet ingen steder være overhovedet 

God idé:-) Har det kun selv sjældent i em meget mild grad
Men har set min mand haft et utal af gage...
Ja faktisk dagen før jeg fødte min søn. Ham havde det stadig mens jeg lå med kraftige veer ..

Ikke spor sjov for nogen af os:-(

Anmeld

29. august 2012

livhemdrup

Tauf skriver:

God idé:-) Har det kun selv sjældent i em meget mild grad
Men har set min mand haft et utal af gage...
Ja faktisk dagen før jeg fødte min søn. Ham havde det stadig mens jeg lå med kraftige veer ..

Ikke spor sjov for nogen af os:-(

Det er overhovedet ik sjovt nej. 

Det er lige til at hyle over faktisk 

Anmeld

29. august 2012

UnderCover37

Ring til vagtlægen i aften for  at høre om denne ikke kan hjælpe dig - det er alt for længe at vente til i morgen!

Og væk fra pc, lyd og andet lys indtil behandlingen virker.

God bedring!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.