Har jeg pligt til at informere faren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2012

Sophie90

Anonym skriver:

Hejsa.

Jeg tror du misforstår mit spørgsmål.

Selvfølgelig vil jeg skrive ham på som far, hvis jeg beslutter mig for at beholde det. Det jeg gerne vil vide er om jeg har pligt til at fortælle ham det inden?

Jamen hvis du alligevel skriver ham på så finder han vel ud af det før eller siden.. Hvorfor vil du vente med at fortælle ham det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2012

Anonym trådstarter

Animalia skriver:

Jamen hvis du alligevel skriver ham på så finder han vel ud af det før eller siden.. Hvorfor vil du vente med at fortælle ham det?

Jeg har simpelthen ikke overskud til at skulle tage kontakt til ham - og enten blive svinet til for at beholde det eller blive gjort nar af, fordi jeg har fået det fjernet. Jeg er SÅ ked af denne situation og han laver ikke andet end at sparke til mig. Og når han alligevel op til flere gange har udtalt, at han er ih og åh så ligeglad, så kan han vel vente til statsforvaltningen evt kontakter ham.

Anmeld

29. august 2012

mulle85

du kan sagtens vente til baby er født, hvis du vælger og beholde det har du heller ikke brug for en masse uro jo, så er det med og tænke på dig og den bette i maven!

håber det hele løser sig for dig!

Anmeld

29. august 2012

Sophie90

Anonym skriver:

Jeg har simpelthen ikke overskud til at skulle tage kontakt til ham - og enten blive svinet til for at beholde det eller blive gjort nar af, fordi jeg har fået det fjernet. Jeg er SÅ ked af denne situation og han laver ikke andet end at sparke til mig. Og når han alligevel op til flere gange har udtalt, at han er ih og åh så ligeglad, så kan han vel vente til statsforvaltningen evt kontakter ham.

Ja okay, kan sagtens forstå dig.. Han virker virkelig ikke super moden og slet ikke klar til at få en barn! Hmm hvis jeg var dig ville jeg tænke mig rigtig godt om.. Tænk på at du SKAL snakke med ham resten af dit liv hvis du vælger at få barnet.. Det er en seriøs overvejelse at gøre sig, fordi selvfølgelig kommer man til at elske barnet, men har man lyst til at ens barn skal vokse op med forældre der skændtes? Tror du i kan finde ud af det i sidste ende, eller vil det altid være med advokater på sidelinjen? Håber virkelig at i finder ud af det..

Anmeld

29. august 2012

chael

Næ, synes du skal lade være med at kontakte ham, andet end hvis han ønsker at deltage ved fødslen, hvis du har lyst, eller han kan se barnet bagefter.

Men indtil da, så lad ham være.

Anmeld

29. august 2012

Fine_007

Anonym skriver:

Der må jeg melde mig helt enig med dig! Tag hensyn til dig selv og dine følelser i denne svære situation. Han opfører sig altså umådeligt røvet overfor dig. Hvis du vælger at beholde barnet skal informationen nok nå ham før eller siden. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.