amme tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
29. august 2012

Mussen2

Kay skriver:

har nogle... men dem kan jeg ik få ned over 

Hæ hæ, det er nok her i den første tid jeg har dem også en størrelse størr end hvad jeg ellers bruger

De ammetoppe etcjeg har er mest str L, så bliver nok for små.
Tjek purløg og persille netshop

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2012

spj

Jeg brugte bare mit almindelige tøj, som jeg endelig kunne passe igen, også havde jeg bare en top (fx h&m basis top) inden under som jeg lige hev ned under brystet. Så sad man ikke der med bare mave og brystet var også rimeligt pakket ind når man var i byen og ammede.

Anmeld

30. august 2012

Kay

Mussen2 skriver:

Hæ hæ, det er nok her i den første tid jeg har dem også en størrelse størr end hvad jeg ellers bruger

De ammetoppe etcjeg har er mest str L, så bliver nok for små.
Tjek purløg og persille netshop

det må jeg prøve... 

Anmeld

30. august 2012

Kay

spj skriver:

Jeg brugte bare mit almindelige tøj, som jeg endelig kunne passe igen, også havde jeg bare en top (fx h&m basis top) inden under som jeg lige hev ned under brystet. Så sad man ikke der med bare mave og brystet var også rimeligt pakket ind når man var i byen og ammede.

min mave er bare stadig stor og slasket i forhold til før så sys ik mit tøj sidder så pænt mere... 

Anmeld

30. august 2012

spj

Kay skriver:

min mave er bare stadig stor og slasket i forhold til før så sys ik mit tøj sidder så pænt mere... 

Så kan jeg godt se at det ikke er så fedt. Jeg havde heldigvis nogle løse bluser også var jeg også ude og købe noget almindeligt tøj, det bare sad lidt løst.

Anmeld

31. august 2012

Sujan

Startede også med at købe amme toppe og sådan.. det gik jeg hurtigt bort fra, da jeg ikke synes det sidder godt og sådan... Så har jeg bare brugt mit alm tøj. Og selv om du hiver op er det altså ikke meget mave man kan se... Evt. Ha en dyne med så er der ikke noget at se...

Jeg føler mig mere blottet ved at hive ned i noget end at hive op og have maven bar..

Men til en ferie fandt jeg nogle toppe hos ellos, som jeg var glade for.. de er i hvert fald lavet med et smart ammesystem:-)

Anmeld

3. september 2012

MarieMor

Jeg bruger rigtig meget mama licious amme toppe .. En undertrøje istedet for en bh så på den måde kan jeg stort set have alt mit normale tøj på og så bare løfte op i det uden at bekymre mig om at flashe mit krøllede maveskind  

Anmeld

3. september 2012

Kay

MarieMor skriver:

Jeg bruger rigtig meget mama licious amme toppe .. En undertrøje istedet for en bh så på den måde kan jeg stort set have alt mit normale tøj på og så bare løfte op i det uden at bekymre mig om at flashe mit krøllede maveskind  

har også lige fået sådan en brugt... den er super behagelig... dem må jeg havde flere af! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.