amme tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.520 visninger
19 svar
0 synes godt om
29. august 2012

Kay

søger flotte/fede amme toppe og kjoler... har kigget i hogm og lidt på nettet men syntes godt nok det ernogle meget indtet sigende ting jeg finder... de er kedelige og konede... må man ik se godt ud når man ammer?

må gerne være brugt... mangler bla. noget til når vi skal til bryllup d. 8 september

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2012

LR85

Jeg bruger faktisk bare mit normale tøj, som jeg enten løfter op eller bukker ned ved brystet.

Men i starten da jeg ammede, bruge jeg nogen løse skjorter (mest for a de ikke sad op e min stadig-halv-gravide-mave.

ellers nogen a de kjoler/skjorter jeg normalt bruger til leggins, som dert var knapper i, og man så kan knappe lidt ned og amme.

Så mpske du skal ned a og se om der er noget 'normalt' tøj, soom du ville føle dig tilpas i, og som kan bruges til amning privat og når du er ude

Anmeld

29. august 2012

Mussen2

Hvad størrelse søger du?
Jeg har lidt liggende.
Jeg endte også begge gange med at bruge eget tøj. bruger en af vilas undertrøjer ( den kan trækkes ned under brystet så man ikke skal flashe maven) og så rn trøje, tunika eller cardigan ovenpå

Anmeld

29. august 2012

Kay

LR85 skriver:

Jeg bruger faktisk bare mit normale tøj, som jeg enten løfter op eller bukker ned ved brystet.

Men i starten da jeg ammede, bruge jeg nogen løse skjorter (mest for a de ikke sad op e min stadig-halv-gravide-mave.

ellers nogen a de kjoler/skjorter jeg normalt bruger til leggins, som dert var knapper i, og man så kan knappe lidt ned og amme.

Så mpske du skal ned a og se om der er noget 'normalt' tøj, soom du ville føle dig tilpas i, og som kan bruges til amning privat og når du er ude

ja den der mave der hænger tilbage lige nu er ik ret lækker at se på... men har ik rigtig noget der kan hives ned... og har bestemt ik lyst til at hive op over maven 

Anmeld

29. august 2012

Kay

Mussen2 skriver:

Hvad størrelse søger du?
Jeg har lidt liggende.
Jeg endte også begge gange med at bruge eget tøj. bruger en af vilas undertrøjer ( den kan trækkes ned under brystet så man ikke skal flashe maven) og så rn trøje, tunika eller cardigan ovenpå

lige pt er det L eller XL desværer... var ellers lige nået ned i en M inden jeg blev gravid  

hvad er et for nogle undertrøjer?

Anmeld

29. august 2012

Mussen2

Kay skriver:

lige pt er det L eller XL desværer... var ellers lige nået ned i en M inden jeg blev gravid  

hvad er et for nogle undertrøjer?

Altså det er egentlig bare en basic top. Jeg bruger dem unde alt. De fåes i flere farver.

Har fundet et billede så du kan se hvordan den ser ud http://www.google.dk/search?q=vila+top&hl=da&a mp;client=safari&tbo=u&tbm=isch&source =univ&sa=X&ei=n8Q9UKPlO8TNsgbUlYHoBg&s qi=2&ved=0CGgQsAQ&biw=1024&bih=672#biv =i|39;d|PfuoNTmaAyqufM:

Anmeld

29. august 2012

serinasmor

29. august 2012

serinasmor

denne skjole er fra samme website .. 

http://www.babyshower.dk/product.asp?product=2417

Anmeld

29. august 2012

Kay

Mussen2 skriver:

Altså det er egentlig bare en basic top. Jeg bruger dem unde alt. De fåes i flere farver.

Har fundet et billede så du kan se hvordan den ser ud http://www.google.dk/search?q=vila+top&hl=da&a mp;client=safari&tbo=u&tbm=isch&source =univ&sa=X&ei=n8Q9UKPlO8TNsgbUlYHoBg&s qi=2&ved=0CGgQsAQ&biw=1024&bih=672#biv =i|39;d|PfuoNTmaAyqufM:

har nogle... men dem kan jeg ik få ned over 

Anmeld

29. august 2012

Kay

serinasmor skriver:

denne skjole er fra samme website .. 

http://www.babyshower.dk/product.asp?product=2417

kjolen er rigtig fin  men sys toppene er  lige så kedelige som dem fra h ogm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.