Money, money, money,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2009

DK

Pia. skriver:

I mine øjne er det en helt anden verden... - ligner noget fra en fremtidsfilm.    
Nej så hellere en gård med stor stald og plads til en masse dyr og et gammelt stuehus hvor man selv kan gå i gang og se alle de lækre ting man får lavet med tiden.... - DET ER LIGE MIG....

He he he, det er det der er så sjovt. Altså at en gård med stald og dyr i mine øjne er fra en Morten Korch film, hvor jeg nødigt vil "tilbage til". Det er vildt spændende at vi mennesker er så forskellige, og heldigt da vores ejendomsmarked/Danmark ville være noget mere kedligt at kigge på ud af bilruden...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2009

Pia.

DK skriver:

He he he, det er det der er så sjovt. Altså at en gård med stald og dyr i mine øjne er fra en Morten Korch film, hvor jeg nødigt vil "tilbage til". Det er vildt spændende at vi mennesker er så forskellige, og heldigt da vores ejendomsmarked/Danmark ville være noget mere kedligt at kigge på ud af bilruden...  

Meget enig... hvor ville det dog være kedeligt hvis vi alle elskede det samme - og her tænker jeg bredere end bare huse...

Fortsat god tirsdag til dig....

Knus Pia, som arbejder som dagplejer 2½ arbejdsdag endnu - meget mærkeligt at tænke på....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.