Money, money, money,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2009

LotteN

mange lækre detaljer, men ikke lige min type hus!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2009

Camilla_a

Det er et flot hus, men ik lige helt min stil, det er lidt for koldt

Anmeld

18. maj 2009

Bamseboet :D

kan godt se det lækre i det,
- men vil HELT SIKKERT hellere have en ejendom som fx. denne:

http://www.edc.dk/en/Sag/Billeder/?pid=42939184

der er masser at gå i gang med, og masser af plads

bor pt i noget der var helt nyt da vi flyttede ind i det, og der er bare INGEN ting at lave, jo selvfølig haven, men altså ingen rum der skal laves om, vægge der skal rives ned, osv osv...

men hvis jeg havde RIGTIG MANGE penge, så ville jeg købe en KÆMPE grund, og bygge min egen 4 længet gård, præcist som jeg vil have den... med meget plads, og bygge så bjørn og mille kunne få deres egen længe ( når de er blevet teenager) der skulle også være plads til dyr. som et lille hængebue svin åh drømme drømme...

money money money

Anmeld

18. maj 2009

DK

Bamseboet :D skriver:

kan godt se det lækre i det,
- men vil HELT SIKKERT hellere have en ejendom som fx. denne:

http://www.edc.dk/en/Sag/Billeder/?pid=42939184

der er masser at gå i gang med, og masser af plads

bor pt i noget der var helt nyt da vi flyttede ind i det, og der er bare INGEN ting at lave, jo selvfølig haven, men altså ingen rum der skal laves om, vægge der skal rives ned, osv osv...

men hvis jeg havde RIGTIG MANGE penge, så ville jeg købe en KÆMPE grund, og bygge min egen 4 længet gård, præcist som jeg vil have den... med meget plads, og bygge så bjørn og mille kunne få deres egen længe ( når de er blevet teenager) der skulle også være plads til dyr. som et lille hængebue svin åh drømme drømme...

money money money

He he, ja jeg er godt klar over at et hus som dette skiller vandene, og at mange drømmer om nedlagt landbrug. Jeg ville bare aldrig have et hus som det, hvor man vil have konstant dårlig samvittighed over alle de ting man aldrig når, og som der som følge deraf ikke er "orden i".
Men sådan er vi heldigvis så forskellige, og jeg er også så doven, og det er helt sikkert derfor der hurtigt ville komme uorden i det hele. Jeg vil langt hellere ligge og fede den på græsplænen, se en film i sofaen eller have gæster, end at renovere ting, ordne en kæmpe grund og altid have gang i en masse projekter. Men jeg er VILDT imponeret over at du har overskud og energi til at have lyst til at starte på den slags!!!!

Anmeld

18. maj 2009

Lone Jakobsen

uh så smukt, men koldt som is.... ku aldrig bo sådan et sted.
synes langt bedre om det andet.... men indrømmer dog at (på trods af at jeg er opvokset i Horsens) trives bedst i min villa i Aulum....som vel er på størrelse med Løsning. det er tilpas langt væk fra storbyen og tilpas centralt til at jeg ikke føler mig isoleret..... ku ikke bo flere kilometer fra andre huse.
vores hus kræver noget vedligeholdelse, men i det år vi har boet her, er det begrænset hvor meget tid vi har brugt på istandsættelse. indtil videre er det blevet til lidt klargøring til baby...og så et par have projekter.

Anmeld

18. maj 2009

DK

Uhh vi har ikke lavet noget indtil videre ved vores hus, ud over at anlægge to terrasser som jo er hurtigt ordnet.
Men i år skal vi have hele hytten malet udvendigt, og malet vores kæmpe altan. Det hele skal først have sådan noget anti-alge-halløj, det skal så vaskes/skrubbes af. Vi har en sydvendt væg hvor der er et par revner der skal fixes og løst puds mm. der skal af. Så skal vi jo male, og også have givet de der sternbrædder maling/alge-fjerne.
Og algefjerner på taget, og malet vinduesrammerne. ALTSÅ.
Vi giiiiider bare ikke. Vil hellere holde fri i sommerferien og slappe af, end rende rundt og være huslige. Men det skal jo til for at vedligeholde, så det hele ikke forfalder. På den måde må det være pragtfuldt med nyt hus, hvor det hele ikke er så omfattende, men bare nyt og lækkert i mange år.

Hvis vi var lidt mere rige kunne vi måske få håndværkere til det, men ikke i år. Jeg er jo stadig på SU, og hvis vi havde ekstra, så ville jeg sgu alligevel hellere bruge pengene på en ferie sydpå, og så ordne det selv, he he.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Superflot hus!!! Kunne sagtens se mig selv blive glad der, men jeg ER nu mest til bylejlighederne med stuk i loftet og afhøvlede trægulve

Anmeld

19. maj 2009

Miamaja

vildt laekkert!! naar du er uddannet saa kan I snildt faa jer saadan et dromme hus

Anmeld

19. maj 2009

DK

vildt laekkert!! naar du er uddannet saa kan I snildt faa jer saadan et dromme hus

Ja, det kunne da sørme være lækkert. Altså den ultimative drøm er selv at bygge og få noget der ligner det her udvendigt:

http://www.worldbuildingsdirectory.com/project.cfm?id=62

Det med den der gård, og at man kører under huset er så VILDT COOL synes jeg/vi. Jeg er også helt vild med de der skarpe rene hvide flader/kanter bygningen har, overfor det rustikke store stenhegn rundt om grunden. Jeg er ret vild med det der lidt "museums look" det har udvendigt.
Indvendigt ville jeg nok vælge brede store plankegulve, og hvide vægge (knap så meget rustfrit stål og glas). Men ELSKER det udvendige, det er så flot altså!!

Anmeld

19. maj 2009

Pia.

DK skriver:

Ja, det kunne da sørme være lækkert. Altså den ultimative drøm er selv at bygge og få noget der ligner det her udvendigt:

http://www.worldbuildingsdirectory.com/project.cfm?id=62

Det med den der gård, og at man kører under huset er så VILDT COOL synes jeg/vi.

I mine øjne er det en helt anden verden... - ligner noget fra en fremtidsfilm.    
Nej så hellere en gård med stor stald og plads til en masse dyr og et gammelt stuehus hvor man selv kan gå i gang og se alle de lækre ting man får lavet med tiden.... - DET ER LIGE MIG....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.