nye billeder af nanna.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

829 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. maj 2009

Louise mortil4

ja ville bare lige vise vores dejlige lille nanna igen igen. Da sp var her tirsdag var hun vokset til 56½ cm og vejede da 3700 g, Dagen efter blev hu 4 uger gammel, hun vil da frem af den lille pige.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2009

Mary

Øøørj øj, hun er sød! Får simpelthen sådan en lyst til at tage hende op og putte når jeg ser det første billede. Elsker sådan en lille sammenkrøllet baby

Anmeld

17. maj 2009

Grynt

hun er simpelthen så lækker den lille Nanna pige  Og hvor vokser hun bare som hun skal  Dejligt med lidt nyt info

Kh

Anmeld

17. maj 2009

linemus

Årh, hun er så søj... Jeg er stadig helt forelsket efter at have holdt hende forrige søndag 

Anmeld

17. maj 2009

Sweet1978

Hvor er hun dejlig, jeg bliver endnu mere skruk end jeg er i forvejen.

Anmeld

17. maj 2009

Louise mortil4

Ja hun er super skøn vores lille nanna. line det kan klart anbefaler med en lille nr 4, det er helt luksus kun at ha en denne gang, også selv om hun er du lille gangetrbhængetræ, men nu hvor vi er kommet i gang med viljen går det meget nemmere sys jeg.

Anmeld

18. maj 2009

linemus

mortil4 skriver:

Ja hun er super skøn vores lille nanna. line det kan klart anbefaler med en lille nr 4, det er helt luksus kun at ha en denne gang, også selv om hun er du lille gangetrbhængetræ, men nu hvor vi er kommet i gang med viljen går det meget nemmere sys jeg.

Årh, du lokker

Har du fået købt dig en slynge?

Anmeld

18. maj 2009

Louise mortil4

linemus skriver:

Årh, du lokker

Har du fået købt dig en slynge?

sikke da en gang volapyk jeg fik skrevet sidst.

Jeg har selv fået syet en vikle  den kan klart godt anbefales.

Nu er jeg i gang med at sy undertøj til Lærke og Liv, f.... det er noget pilleværk, men øvlese gør mester, er det ikke det man siger  men godt det er undertøj, det er der ikke ret mange der skal se på uder over os selv.

Anmeld

18. maj 2009

Ny mor

hvor er hun dog lækker.......
Kh Birgitte

Anmeld

18. maj 2009

linemus

mortil4 skriver:

sikke da en gang volapyk jeg fik skrevet sidst.

Jeg har selv fået syet en vikle  den kan klart godt anbefales.

Nu er jeg i gang med at sy undertøj til Lærke og Liv, f.... det er noget pilleværk, men øvlese gør mester, er det ikke det man siger  men godt det er undertøj, det er der ikke ret mange der skal se på uder over os selv.

Alletiders 

Der er masser af brugsanvisninger til forskellige bæremåder på nettet - ellers har jeg dem også liggende et sted, hvis du vil have dem på mail.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.